Godt nytt år!

mamma_til_snart_3

Elsker forumet
Vil bare få ønske dere alle vakre her inne et riktig godt nytt år!
Her har jeg hatt overraskelsesfest for gubben som ble 30 år :-) så 40 gjester å laga kalkun med alt av tilbehør til alle mann i dag! Fikk en til å lure han med seg til Oslo i dag så jeg fikk levert barn å holdt på uten å bekymre meg for han :p
men nå har jeg dratt hjem å venter på tlf om at han skal hentes om noen timer ;)
Håper dere har hatt en super feiring! :)

Hva har du gjort? :-)

d8f72d7395d6135f6b5eb1ec7c45d0bc

Her har det vært feiring med to av mine venninner og en kompis av hu ene :)
Måtte ringe etter hjelp til å ordne maten, da bekkenet tok kvelden før 15.00 :(
Gjestene og mannen spiste helstekt indrefilet av storfe med ovnsstekte poteter og salat til :) Jeg hadde samme tilbehøret og kyllingfilet :) Nekter å spise biffen min gjennomstekt :P
Veldig koselig kveld, men nå er jeg glad for å krype under dyna :D

Så koselig! Godt nyttår. :)

Vi har vært og spist hos mine foreldre. Dro hjem på kvelden og var ute litt, ellers har vi sett på rakettene fra vinduet i stua og sløvet. ;) Nå er det natt!

Imponerende! Hvor får du energien fra?:p vi var med svigerfamilien, rolig og koselig :)

Godt nyttår :)
Vi var hos fetteren til mannen, spiste kalkun, spilte besserwisser og hadde pakkeleken :) er steintrøtt i dag. Vi var enige om at ingen av oss skulle få sove lenge i dag, begge skulle stå opp med snuppa. Ja, det er altså 3 timer siden (hu sov relativt lenge hu og) siden jeg sto opp med hu, mens han ligger og sover og har manflu grad 7,5! Kan bli ille! :p

Godt nyttår :) her var det ikke fult hus i år men alikevel nok å gjøre :p 9 gjester, 2barn på 5 og 7 :) ble en fin kveld for store og små, masse fine raketter, god mat og stemning :) ikke minst fantastisk å våkne uthvilt i dag :) flott start på nytt år...

Godt nyttår! Vi var hos et vennepar et par timer ubna, spiste kalkun og spilte brettspill. :)

Back
Topp