Godt nytt år

bondekone

Forumet er livet
Godt nytt år alle sammen
Håper dere alle har hatt en fin jul og nyttårsfeiring
her så hadde vi nesten 3 døgn uten strøm så ble en del hygge ved vedovnen og ludo med ungene. Og mye tid til å smelte vann til doen
Ellers så hadde vi besøk av vennina mi og sønnen så ungenen og jeg har virkelig storkost oss.
Ungene fikk også mye fint til jul både leker og klær. Gutten ville nok helst ha harde pakker mens jenta jublet hver gang ho fikk en myk gave
 


bondekone skrev:
Godt nytt år alle sammen
Håper dere alle har hatt en fin jul og nyttårsfeiring
her så hadde vi nesten 3 døgn uten strøm så ble en del hygge ved vedovnen og ludo med ungene. Og mye tid til å smelte vann til doen
Ellers så hadde vi besøk av vennina mi og sønnen så ungenen og jeg har virkelig storkost oss.
Ungene fikk også mye fint til jul både leker og klær. Gutten ville nok helst ha harde pakker mens jenta jublet hver gang ho fikk en myk gave


Sånn var det her og! Lille er SÅ glad for mjuke pakkar, fine bukser og bluser, sokkar og truser. Mens guttungen fnyste for kvar mjuke pakke. Men han er veldig glad for nye, mjuke ullbukser sånn i ettertid. Han hatar å gå med "harde" bukser, og det betyr alt i dongeri eller anna halvtjukt stoff, til og med ei vanleg joggebukse i bomull. Så vi ønska han ullbukser frå Janus (dei i krinkelull er heilt herlege), det er omtrent berre sånt han går med. Skjønar det for så vidt godt, er jo veldig deilig å ha på...

Vi har og hatt ein fin jul, hyggelege besøk og fine pakkar. Men eg kjenner det er godt å komme tilbake til kvardagsrutinen igjen, for heile familien.

Godt nytt år til dåke andre og!
 
ja er utrolig deilig å komme i rutine igjen
Eneste gava av bløtte pakker guttuneng elsker er den han fikk heklede ullvotter, for de elsker han og får hvert år av naboen
 
Back
Topp