godt nytt år!!!

lilla

Glad i forumet
vil takke alle sammen for ett fint år her inne på babyverden og gleder meg til enda en ny start på ett nytt år!![:)] Godt nytt år 2006 alle sammen![:D]

Godt nytt år[:D]

Godt nytt år il dere alle.....

Nå er det ikke lenge til vi sitter med barna våres i armene, håper tiden framover går fort nå..

Lykke til videre jenter..

Godt nytt år til deg også!!

godt nytt år folkens[:D][:D]
de blir et spenende år for oss alle.. med tanke på at vi blir foreldre..
tiden flyger nå.. kjenner jeg begynner å stresse litt , har tidsnød liksom .. føler jeg aldrig kommer til å rekke alt før ungen kommer.. flere som har de sånn 0+??

ORIGINAL: peggy

godt nytt år folkens[:D][:D]
de blir et spenende år for oss alle.. med tanke på at vi blir foreldre..
tiden flyger nå.. kjenner jeg begynner å stresse litt , har tidsnød liksom .. føler jeg aldrig kommer til å rekke alt før ungen kommer.. flere som har de sånn 0+??

Her er det meste klappet og klart, så vi bare venter og venter og venter på at babyen skal komme vi nå [:)]

Her er det meste klart også,men har ikke fått på plass stellebordet enda,men det kommer snart......tror jeg skal pakke bagen snart jeg[;)]

Vi har såvidt begynt med bagen vi da.. Men bare puttet oppi klær til Linnea som hun skal ha på hjemreise [:)]

Godt nytt år! Er ikke så kjent her inne enda jeg.. har titta litt nå og da! Men desverre vært treig med å melde meg inn. En utrolig fin side det her, hvor man kan få ganske mye bra tips, også er det godt å vite at andre har det på samme måte! Så skal være her inne litt mer nå! Har jo ikke lenge igjen til termin 11.februar!
Bagen min pakka jeg igår.. det vil si; baby klær er pakka, og litt klær til meg! Men man får jo ikke pakka alt man vil ha med på sykehuset før det egentlig skjer heller da...

Back
Topp