Godt nytt år jentene mine!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Her sitter jeg oppe mutters alene og prøver å skimte en rakett eller to i det tykke røyklaget etter fyrverkeriet :p

Prøvde å vekke storebror, men det gikk ikke, så filmet det jeg så i starten. Men så våknet han selv og så på bittelitt. Nå håper jeg han snart sovner igjen, for har stilnet av litt nå.
 
Godt nyttår! ( fra senga) her sover heldigvis begge to godt, de er livredde for høye lyder, så hadde blitt fullt oppstyr om de våknet. Gleder meg til de blir så store at de vil se på, syns det er så gøy selv!
 
Godt nytt år:D
Her våknet alle på rekke og rad da det smalt som verst:rolleyes:
Men nå tror jeg alle sover igjen!
 
Godt nyttår:)
Her sov de gjennom alt. Prøvde å få liv i eldste, men det gikk ikke. Ho var trøtt.
 
Godt nyttår.

Her sov vesla seg igjennom, men det var vel å forventet. For er ikke mange her i bygda. Haha :p
 
Godt nytt år. Snuppa sov og jeg broderte meg inn i det nye året med en livredd hund ved siden av stolen. Takk og lov er det ferdig for denne gang
 
Godt nyttår :-D

Her virket det som om snuppa skulle sovne igjenom alt helt til det smalt noe forferdelig rett utenfor vinduet hennes 00.40 da våknet hun og sa det var monster ute!!! Og stakkars lille jenta mi var livredd :-(
 
Godt nyttår. Her sov lillemor gjennom alt :)
 
Back
Topp