Godt nytt år allesammen! :-)

Lili

Flørter med forumet
Håper at det står bra til med alle gravide og prøvende! Har ikke vært innom babyverden.no siden midten av desember, tenkte at nå var det på høy tid å "stikke innom på besøk" igjen! Jeg hadde min andre sa 6.desember, og denne gangen satt sorgen dypere enn første gang - spesielt siden den endte i operasjon. Har derfor vært litt tungt å gå inn på siden å lese om alle "lykkelige gravide" (og er selvfølgelig glade på deres vegne - tror dere skjønner hva jeg mener...). Men, life goes on, og det er jo bare å prøve igjen. Første mens etter sa`en kom 1. nyttårsdag (hadde håpet på at den ikke kom i det hele tatt), så da er det bare å krysse fingrere for at alle gode ting er tre. Har jeg gått glipp av mange "hovednyheter"?:-) Har rukket å få med meg noen ny-gravide og fødsler. Gratulerer til dere!

lykke til i det nye året!

alle gode ting er tre[;)]

Så leit at du mistet igjen..Håper du blir fort gravid igjen, og alt alt går som det skal da!

Godt nyttår ja[:D]
å kjempemasse lykke til videre[:)]

Hei lili!Lenge siden!Hyggelig å høre fra deg igjen.Hvordan er det med deg nå???Har tenkt masse på deg!Vi hadde jo termin samme dagen vi vet du[:(][:(]
Håper du har det litt bedre nå......

Hei Memme! Så hyggelig å bli husket! Joda, jeg har det bra - skal ikke klage. Denne gangen satt sorgen dypt. Men det hjelper at tiden går. Er så fryktelig redd for at jeg er en av de som mister og mister, og "aldri" får barn... Overalt , hvor jeg enn vender og snur meg om dagen, er noen gravide. Et par kollegaer av meg er gravide. En av de har termin bare et par dager etter den termindatoen jeg hadde.. Det føles veldig trist. Men kan ikke gjøre annet enn å håpe at det klaffer den 3. gangen! Jeg er iallefall så heldig at jeg blir veldig lett gravid! :-)
MEN; veldig hyggelig å høre at det går bra med DEG! :-) Spesielt er det jo også, siden vi hadde termin på samme dato. Vi gledet oss veldig til å fortelle familiene våre om det i jula. Har dere sagt noe enda? Går det ellers bra med vidunderet i magen?

Vi fortalte det i jula og tårene satt løst hos de "gamle" da ja........
Er i fin form men unntak av ett par blødninger men har vært på ul og alt er bare bra!!!!Ønsker deg supermasse lykke neste gang!!!!!!!!!!!!!Du fortjener det nå!Alle gode ting er tre ja[;)]

Tusen takk!!!! Klarer nok ikke å holde meg, så det blir nok til at jeg betror meg for alle på babyverden hvis jeg er så heldig å teste positivt igjen. Håper og håper...

Back
Topp