Godt Nyttår

Mams32

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Vårspirene 2021
Jeg vil ønske alle ei god nyttårsfeiring med de rundt dere!!

Jeg har tenkt på at det blir en liten milepæl da det imorgen (for meg) er tre måneder igjen til termin! Tenk at i 2020 blir minstemann født, noe jeg ser utrulig frem til!

Hvordan skal dere feire?

Jeg har tenkt på at det blir en liten milepæl da det imorgen (for meg) er tre måneder igjen til termin! Tenk at i 2020 blir minstemann født, noe jeg ser utrulig frem til!

Hvordan skal dere feire?

Godt nyttår! Og gratulerer med milepæl :) For min del kommer samme milepæl 2. januar - en fin start på året!

Du har rett, tror vi alle kan glede oss til et spennende år, uansett om en har barn fra før eller ikke. Det kommer jo et nytt lite menneske i familien! :Heartred

Vi er bedt bort i kveld, men er kjipe og blir heller hjemme med katten vår. Hun blir så redd av fyrverkeri, og dessuten er jeg såpass sliten om dagen (og særlig kveldene) at det nok er til det beste å bli hjemme :) Vi skal lage god mat, spille spill og se på fyrverkeri klokka tolv.

Hvordan feirer dere?

Hvordan skal dere feire?
Godt nyttår til dere også :happy:

Da har vi termin på samme dag, så moro :happy: Nå gleder alle seg veldig til lillesøster kommer, håper tiden går fort til mars!

Vi skal bare være oss tre hjemme, spise god mat, kake og gå i pysj hele kvelden :p Hva med dere?

2020 blir et spennende år ❤️ Nå lader jeg opp til 2020 med å se på jordmødrene på NRK, har virkelig gravd i arkivene! Og mannen min lager middag. Det blir oss to i kveld, og det er sinnsykt deilig!

Godt nyttår til dere også!
Vi blir hjemme i dag ettersom svigers er på besøk og minstemann i huset er slått ut med feber. Vi var også bedt bort, men de vi skulle til fikk både omgangsyke og lungebetennelse, så dit skal vi absolutt ikke!! Risikerer ingen smitte.

Gratulerer til dere som har milepæl i disse dager. Min eldste er født 1. april og hun digger at det er den store «luredagen». Komisk da jeg fødte, fordi jeg var 5 dager på overtid og alle trodde det var aprilsnarr da vi annonserte at hun var født. Terminen denne gangen er 18. april, dagen før bursdagen til sønnen vår.. så det blir veldig spennende.

Godt nytt år til dere alle sammen! :Heartred

Jeg synes det er helt vilt at jeg skal bli tobarnsmor i 2020. Hadde helt gitt opp troen på å få oppleve det. Og sønnen min skal bli storebror, endelig. :happy093

Godt nyttår :Heartpink Blir et spennende år. Håper april kommer fort :) Her har vi en rolig feiring, jeg, mannen og jenta vår på 6 år. Har spist pinnekjøtt og fyrer av raketter innimellom. Synes det er deilig å bare være hjemme. Ha en flott kveld alle sammen :love017

jeg og mannen og sønnen min har vært nede hos et vennepar som har to barn og spist god mat og deilig dessert! Pleier også å være en del sliten på kvelden, men fikk godplass i hjørnet på sofaen så fikk strekke litt på meg ;) Har hatt en veldig fin kveld, datoen er kommet til 1 januar på telefonen, så kun 3 mnd til 1 April og termin :) Har også en ultralyd nå den 2 for å sjekke om morkaken har flyttet seg lengre opp, og gleder oss veldig til å se småen igjen :happy: Tenk at nå er de ca en god linjal (30cm) og 1 kg +- så jammen vokser de til i magene våre !!

Godt Nyttår til alle igjen :shy:

Godt nytt år til dere alle. Her feiret vi med familien min og det betyr at alt roer seg kl 9 når barnefamiliene drar hjemover. Har kost oss med skogtur i dag. Ønsker alle en god 2020. Rart å tenke på at det er året nurket blir født. Nyter ennå at formen ennå er relativt bra og har energi.

Back
Topp