Godt nyttår!

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Dere på assistert er alltid i mitt ❤️

Jeg vet så altfor godt hvordan det er å sitte å vente på forsøk, håpe at i det nye året, DA skal det skje.
Forventninger, gleder, skuffelser, sorger... Alt er med i den komplekse tilværelsen det er å være ufrivillig barnløs og under behandling.

Uansett om du nettopp har opplevd nederlag, om du venter (og venter), sitter sjokkert med positiv test i hånd, setter nåler i magen hver kveld, eller hva det måtte være, så vil jeg ønske deg et riktig godt nytt år! ❤️

Måtte det nye året være ditt år! ❤️

Godt nytt år til deg også :happy:
Håper at 2019 blir ett bra år.

Godt nyttår, kjære fine avokado❤️
Godt nyttår til alle dere andre fine damer her inne også! Måtte alle få ønskene sine oppfylt i 2019:-)

Riktig godt nytt år til deg, gode Avocado ❤️

Godt nytt år, krysser fingrene for at 2019 blir året ❤️

Dere på assistert er alltid i mitt ❤️

Jeg vet så altfor godt hvordan det er å sitte å vente på forsøk, håpe at i det nye året, DA skal det skje.
Forventninger, gleder, skuffelser, sorger... Alt er med i den komplekse tilværelsen det er å være ufrivillig barnløs og under behandling.

Uansett om du nettopp har opplevd nederlag, om du venter (og venter), sitter sjokkert med positiv test i hånd, setter nåler i magen hver kveld, eller hva det måtte være, så vil jeg ønske deg et riktig godt nytt år! ❤️

Måtte det nye året være ditt år! ❤️
:Heartbigred:Heartbigred
Godt nytt år

Godt nyttår ❤️❤️

Gode avocado❤️
Godt nyttår til deg og alle andre her inne!

Gi aldri opp❤️

Fine Avocado :Heartpink Godt nyttår til deg og lille S og mannen :Heartred

Godt nytt år :Heartred:Heartred Sterke og tøffe kriger kvinner alle sammen :Heartred:Heartred

Godt nyttår :) Håper dere alle får en fin feiring med familie og masse god mat. Lykke til videre i det nye året, enten med å bli gravid, endelig få drømmebarnet eller nyte tiden som småbarnsmor :)

Godt nyttår kjære deg :Heartred

Godt nyttår :dance011

Måtte 2019 bli uendelig mye bedre enn 2018 :Heartred

Back
Topp