Godt nyttår!

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Gro ny hårmanke [emoji23]
Neida.
Legge meg tidligere, få ny jobb (er mentalt ferdig med den jeg har nå), være en bedre mamma, bedre kjæreste, prioritere meg selv mer (happy wife, happy life osv), spise bedre mat som gir meg mer overskudd, kutte ned på inntaket av cola etter kidsa har kvelda, kjøpe flere par med sko, stryke skjortene mine oftere og ha det bedre fysisk [emoji4]
 
Godt nyttår!

Komme i form igjen, og spise sundere er prio ett. Sørge for å få så mye søvn som mulig.

Ta det med ro, og ikke stresse unødvendig.
 
Komme i form igjen, være mer ute etter barnehagetid, få nok søvn, finne meg ny jobb, kvitte meg med alt unødvendig stæsj i huset, begrense sukkerinntaket. Så får vi se hvordan det går[emoji85]
 
Finne meg en ny jobb. 80 eller 100% fast. Liker egentlig jobben min, men har ikke fast og ønsker ikke å jobbe turnus og helger. Får jeg meg fast jobb, så er vi nærmere drømmen vår om å kjøpe hytte på fjellet:) Burde absolutt trene styrke, men ender bare opp som støttemedlem:p Jeg skal bli flinkere til å reise ut uten barn. Jobbe litt med å bli mer sosial:p Overtale samboer til å gifte oss på tinghuset. Dessverre vil han ha full pakke:p Endre litt på kostvaner( det gjelder oss alle) og absolutt kutte ned på snop.
 
Godt nyttår!
Være en god kjæreste og mor, finne drømmehuset å slå oss til ro i [emoji4]
 
Skal rett og slett bare kose meg sammen med babyen og nyte at jeg skal være hjemme med han frem til august. For alt jeg vet kan dette være siste gang jeg er hjemme i permisjon.
 
Back
Topp