Godt nyttår :)

Godt nyttår! [emoji1]

Godt nyttår alle sammen :) Håper dere klarer å holde dere våkne til klokken 24 ;)

Godt nytt år! Her feires den fra sofaen, og tviler sterkt på at jeg klarer holde meg våken til 24 [emoji85] jaja, det er en første gang for alt! Hvordan feirer dere andre?

Godt nyttår [emoji5][emoji323][emoji322]

Godt nytt år! Her feires den fra sofaen, og tviler sterkt på at jeg klarer holde meg våken til 24 [emoji85] jaja, det er en første gang for alt! Hvordan feirer dere andre?

Jeg kommer ikke til å holde meg våken til 24 :P
Vi feirer med tre vennepar som har små barn :)

Godt nyttår :) I år får vi alle den fineste gaven :)

Vi feirer for første gang i syden - men tror vi er i seng før midnatt :p

Godt nyttår alle sammen :) Håper dere klarer å holde dere våkne til klokken 24 ;)
Jeg våknet nettopp på sofaen etter å sovet fire timer, så tror jeg skal klare meg til 24 [emoji23] godt sambo er på jobb og jeg ikke inviterte middagsgjester[emoji23]

Rolig feiring her og, sambo er på jobb og jeg er hjemme på sofaen, skal ut å møte et vennepar for å skåle inn nyåret når klokken nærmer seg 24 [emoji39]

Godt nyttår alle :) her tilbringes dagen og kvelden på sofaen. Formen er enda helt på bunn. Kvalm hele tiden. Blir værre når jeg beveger meg.
Gubben og barna koser seg med ps4 som vi fikk i går.

Back
Topp