Godt nyttår:) :)

junibebi89

Gift med forumet
Godt nyttår alle sammen! Er litt tidlig ute sikkert men regner med tida kommer til å fly for de fleste her i morgen:). Håper vi alle klarer å ha en fin form kveld uten hodepine og kvalme osv og at vi holder til hvertfall kl 00.00 :p.

Godt nyttår :)
Jeg skal jobbe, så blir en laaaang natt på meg ;) Kos dere masse jenter!

Godt nyttår! :D Her blir det rolig feiring med storebror, mamma, pappa og mormor, mens mannen er offshore.

Kos dere masse jenter! :D Tenk i 2016 er vi så heldige å bli mammaer igjen eller for første gang. Må 2016 bli ett fantastisk år! :D

Godt nyttår! :D Her blir det rolig feiring med storebror, mamma, pappa og mormor, mens mannen er offshore.

Kos dere masse jenter! :D Tenk i 2016 er vi så heldige å bli mammaer igjen eller for første gang. Må 2016 bli ett fantastisk år! :D

Ja tenk det!! Det blir så gøøøy jippiii! Det er litt sånn jeg tenker og, at 2016, da er vi søren meg et stort skritt videre, det er året vi skal få bebbisen vår! :) da skjer det mye spennende!!:D

Godt nyttår alle sammen! :D Må 2016 bli et fantastisk år for alle sammen:) plutselig med sprellende bebiser i armene framfor i magen!:D

Gody nyttår :-) Her skal det feires med venner og barn. Det er første året vi feirer i huset i Danmark sammen, så dette blir koselig. :-)

Godt nytt år :-) 2015 har vært et år med opp og nedturer for vår del, så jeg håper 2016 blir et fantastisk år med baby <3

God nyttår alle, ha fin kveld og måtte 2016 gi oss alle godhet og glede :)

Jeg for min del ser fram til å kaste 2015 bak meg og se framover etter et hardt år.

Last edited by a moderator:
Back
Topp