Godt nyttår!

Veslesnuppis

Elsker forumet <3
Septembermødre <3
Vil få ønske alle ett riktig godt nytt år!!! :) :D
Hva er deres planer for kvelden?
Her får vi besøk av besteforeldre og en onkel. Vi spiser alltid kalkun. Har blitt fast tradisjon etter at vi fikk barn. :)
Men i år er jeg ekstra heldig. Mamman min ville lage all maten! :) Jeg skal bare vaske litt og dekke bord. Jeg hadde nok å gjøre med barna, så jeg skulle få slippe fikk jeg beskjed om.
Luksus! :D :D :D
Er så glad jeg har så snill mamma. ❤

Så deilig! :D Kos deg masse!!! :)

Vi skal til et vennepar. Overnatter der da de bor et stykke unna. :) Spennende. Første overnatting med vesla. :)

Last edited:
vi skal bort til noen venner som også har baby :) Håper det går greit å legge henne der og få henne til å sove videre når vi kommer hjem igjen!

Vi bruker å feire her med mine søsken og deres barn. :) Men i år fikk både gjester og vertskap barn med oppkast, så da ble hele driten avlyst :p

Men vi har kost oss hjemme likevel med kalkun og det som måtte være (mellomste spiste ikke så mye da, men fin form), sendte opp litt raketter før de la seg, og vekte de nå så de fikk se :)

Minstemann sov seg igjennom hele greia :)

Vi bruker å feire her med mine søsken og deres barn. :) Men i år fikk både gjester og vertskap barn med oppkast, så da ble hele driten avlyst :p

Men vi har kost oss hjemme likevel med kalkun og det som måtte være (mellomste spiste ikke så mye da, men fin form), sendte opp litt raketter før de la seg, og vekte de nå så de fikk se :)

Minstemann sov seg igjennom hele greia :)
Så kjedelig å bli syk på slike dager.. :P
Syns vi har vært syke nesten hver jul, men i år slapp vi heldigvis å bli syke.
Husker ett år vi skulle ha familieselskap her og begge guttene kasta opp på gulvet i stua akkurat når vi skulle servere dessert.. :P

God bedringsklem ;)

Godt nytt år alle mødre!! :D

her ble kvelden feiret med først middag hos svigermor, så dro vi hjem la ungen og tok det rolig før vi tok med babycallen oppi gata for å glo på rakettene :)

Last edited:
Lagde pizza tidlig på dagen, så på kvelden ble vi brått å dra til svigers å fikk matservering der. vi alle i joggeklær :p så dro vi hjem fyrte på etpar raketter fra i fjor. Så la vi barna og så sovna samboern :) så på etpar raketter fra stuevinduet så gikk jeg å la meg også.. Like spennende som i fjor :p

Back
Topp