Godt nyttår !!

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
:talk017
Da var det duket for årets største fest- som ikke lenger vil ha den betydningen for oss - siden vi nå har fått barn og er en familie.
:santa
Vi trekker oss stille og rolig tilbake på en hytte med de aller nærmeste vennene våre. Nå skal vi nyte og bare kose oss med skiturer, lek,kos og masse god mat:)

Ønsker dere alle et godt nyttår og vil takke for året som har gått.
Dere er fantastiske alle sammen:love7

:talk017
Da var det duket for årets største fest- som ikke lenger vil ha den betydningen for oss - siden vi nå har fått barn og er en familie.
:santa
Vi trekker oss stille og rolig tilbake på en hytte med de aller nærmeste vennene våre. Nå skal vi nyte og bare kose oss med skiturer, lek,kos og masse god mat:)

Ønsker dere alle et godt nyttår og vil takke for året som har gått.
Dere er fantastiske alle sammen:love7
Godt nyttår:-)

Godt nyttår!!! Håper dere får en fin tur og fin feiring!!

Her er planen å være sammen med 4 andre barnefamilier!! Eldstemann ønsker å være oppe til midnatt, jeg for min del kunne lagt meg kl 22... Snuppa våkner jo tidlig neste dag uansett ;-)

Godt nyttår alle sammen♡ Her skal vi igjen til søsteren min for middag og på kvelden så reiser vi hjem igjen til meg sammen med bf, så vi kan være alene og sammen når det nye året skytes inn :)

På forhånd godt nyttår alle sammen :) :)

Vi har lyst til å be inn til oss, men jeg legger meg tidlig og blir nok en dårlig vertinne :p Vi har kjøpt inn stjerneskudd og bakepoteter. Stille og rolig kjærestekveld på oss ❤️

Godt nyttår til dere. Blir helt rolig her også. Sånn som det har vært de siste 5 årene :-D

Godt nytt år alle sammen! :)

Vi skal være hjemme her og kose oss med litt god mat og drikke :) bare oss to mens lille snupp (forhåpentligvis) sover igjennom all smellingen. Det blir tidlig kvelden.

Godt nyttår!
Jeg er så skvetten for ting som smeller, og synes ikke at kombinasjonen fulle mennesker og fyrverkeri er så spennende, så vi holder oss hjemme. Biff, fløtegratinerte poteter og blåmuggsaus. Hørte jeg at slankingen starter 1 januar? :P Oh, ja - og Peach Canei! Holdt på å le oss ihjel da vi så den på polet, måtte ta med oss ei flaske!
Lillemor legges kl 20 som vanlig, og blir ikke veket for å se fyrverkeri. (det er greit det?)

Godt nyttår!
Jeg er så skvetten for ting som smeller, og synes ikke at kombinasjonen fulle mennesker og fyrverkeri er så spennende, så vi holder oss hjemme. Biff, fløtegratinerte poteter og blåmuggsaus. Hørte jeg at slankingen starter 1 januar? :p Oh, ja - og Peach Canei! Holdt på å le oss ihjel da vi så den på polet, måtte ta med oss ei flaske!
Lillemor legges kl 20 som vanlig, og blir ikke veket for å se fyrverkeri. (det er greit det?)

Abdolutt helt greit det, vil jeg si. De får ikke noe særlig ut av dette uansett, utenom å evt bli trøtte og grinete. Det er bare bra om de får holde på rutinene sine.

Back
Topp