Godt nyttår!

IsabelleMichelle

Forelsket i forumet
Godt nyttår alle sammen! Håper feiringen i går var bra, og at de lille ikke var redd alle lydene :-) Her sov hun gjennom noe, og da hun var våken, enset hun ikke smellene :-D
Regner med det nye året kommer til å bringe mange oppturer og lykkelige stunder! Dette året lærer de små å krabbe, og evntuelt gå :-D de begynner vel også smått å si noen ord?
Her har meg og mannen slått fast at vi SKAL begynne å trene og spise sunnere! Krysser fingrene for at vi klarer det (pleier jo alltid å være et nyttårsforsett det) :-) har dere noen nyttårsforsett?

Godt nyttår :) Vi var hos et vennepar, og skulle legge baby der. Hun styra fælt og sleit med å sovne. 23.50 sovna hun og sambo i senga dems.. :p Så jeg blei sittende inne med resten av barna, mens de andre gikk ut :)
Jeg skal fortsette å være flink med treninga, og forhåpentligvis bli ferdig med studiekompetansen :)

Godt nyttår :) Vi var hos et vennepar, og skulle legge baby der. Hun styra fælt og sleit med å sovne. 23.50 sovna hun og sambo i senga dems.. :p Så jeg blei sittende inne med resten av barna, mens de andre gikk ut :)
Jeg skal fortsette å være flink med treninga, og forhåpentligvis bli ferdig med studiekompetansen :)
Er så fælt når småtassene er trøtt, men absolutt ikke får/vil sove!
Du blir nok ferdig med studiekompetansen hvis du går inn for det :-D lykke til hvertfall!

Her sov hun igjennom alt bråket, hatt en god natt søvn! =)
Min mann fridde til meg i går så idag går jeg bare rundt å smiler =)
Hadde en fin nyttårsaften å håper dere alle andre hadde det også!! =)

GODT NYTTÅR! :)

Hadde på babycallen da vi gikk ut på trappa og hørte ingenting, men gikk inn for å se etter ho etter en kort stund fordi det smalt noe helt grusomt. Stakkars lita lå stiv som en stokk med oppsperrede øyne! Har bare vært kosejente i dag..

Har egentlig ikke noe nyttårsforsett, men skal bli flinkere til å ikke spise godteri midt i uka ;)

Hadde på babycallen da vi gikk ut på trappa og hørte ingenting, men gikk inn for å se etter ho etter en kort stund fordi det smalt noe helt grusomt. Stakkars lita lå stiv som en stokk med oppsperrede øyne! Har bare vært kosejente i dag..

Har egentlig ikke noe nyttårsforsett, men skal bli flinkere til å ikke spise godteri midt i uka ;)

Åå.. Stakkar :-/ er ikke rart de blir redd av smellene da..

Back
Topp