Godt nyttår

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Godt nyttår alle herlige september mammaer å babyer ♥

Måtte 2014 bli ett fantastisk år for oss alle! :-)

Godt nyttår... Hilsen trøtt mamma som fikk 2 timer søvn i natt (mens prinsessa er veldig opplagt) :)

Godt nyttår fra sovefamilien som nett har våkna. :-)

Godt nyttår fra sovefamilien som nett har våkna. :)

Oi :-) her sov vi alle til 11. Men mini har den siste uka nesten hver dag el natt bli det vel våkna i 23/24 tia å skravla tell rundt 4 :-p
Kordan går det med dæ?

Oi :) her sov vi alle til 11. Men mini har den siste uka nesten hver dag el natt bli det vel våkna i 23/24 tia å skravla tell rundt 4 :p
Kordan går det med dæ?

Takk, det går ganske bra. Eg var vel den i familien som hadde mest realistisk syn på situasjonen ganske tidlig, så eg var meir forberedt. Nå går det ganske i ett med både begravelseplanlegging og planlegging av ny barnedåp. Regner med reaksjonen kjem litt meir når ting har roa seg litt.

Oi oi! Håpe du har fådd sove litt no....
Tok meg nogen kvila mens prinsesså sov, så då kom eg meg oppå igjen heldigvis. Får så kort lunta når eg er trøtt. Og så passer eg på at det ikkje skal gå ut over prinsesså, så då blir det mannen som får det stakkar... :S

Takk, det går ganske bra. Eg var vel den i familien som hadde mest realistisk syn på situasjonen ganske tidlig, så eg var meir forberedt. Nå går det ganske i ett med både begravelseplanlegging og planlegging av ny barnedåp. Regner med reaksjonen kjem litt meir når ting har roa seg litt.

Ja d e vel kje umulig att d kommer reaksjon seinere.
Sende værtfall mange tanka!
Så vi har barndåp samme dag :-)

Tok meg nogen kvila mens prinsesså sov, så då kom eg meg oppå igjen heldigvis. Får så kort lunta når eg er trøtt. Og så passer eg på at det ikkje skal gå ut over prinsesså, så då blir det mannen som får det stakkar... :S

Hihi de mennern får ghennomgå tell tider :-)

Back
Topp