mammabella
storesøster og lillebror :-)
Godt nyttår alle herlige september mammaer å babyer ♥
Måtte 2014 bli ett fantastisk år for oss alle!
Måtte 2014 bli ett fantastisk år for oss alle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt nyttår... Hilsen trøtt mamma som fikk 2 timer søvn i natt (mens prinsessa er veldig opplagt)![]()
Godt nyttår fra sovefamilien som nett har våkna.![]()
Oiher sov vi alle til 11. Men mini har den siste uka nesten hver dag el natt bli det vel våkna i 23/24 tia å skravla tell rundt 4
Kordan går det med dæ?
Tok meg nogen kvila mens prinsesså sov, så då kom eg meg oppå igjen heldigvis. Får så kort lunta når eg er trøtt. Og så passer eg på at det ikkje skal gå ut over prinsesså, så då blir det mannen som får det stakkar... :SOi oi! Håpe du har fådd sove litt no....
Takk, det går ganske bra. Eg var vel den i familien som hadde mest realistisk syn på situasjonen ganske tidlig, så eg var meir forberedt. Nå går det ganske i ett med både begravelseplanlegging og planlegging av ny barnedåp. Regner med reaksjonen kjem litt meir når ting har roa seg litt.
Tok meg nogen kvila mens prinsesså sov, så då kom eg meg oppå igjen heldigvis. Får så kort lunta når eg er trøtt. Og så passer eg på at det ikkje skal gå ut over prinsesså, så då blir det mannen som får det stakkar... :S
Uten tvil. Synes synd på han når jeg er på det værsteHihi de mennern får ghennomgå tell tider![]()