Godt nyttår!

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Ja,da var dagen her...
Og 2013 er snart et ferdiglagt kapitell :-)

Ungene sovnet 18.30 igår,og Mina sov hele natten!!!! Håper det fortsetter slik :-)
Storebror hadde mareritt eller noe i natt kl 4.30,så måtte ta han inn til meg for å prøve å sove litt... sovnet vel ikke før 5.45 og Mina våknet 6.10,og han igjen 7.30. Ny rekord. Men,typisk at hun ikke sov til 7.15 idag og haha...
Blir en lang dag.
Ble sittende å se på Changeling igår kveld. Sluttet sent
Den er så fæl,men bra :-(

Mina er akkurat lagt igjen,og Wael sitter på den nye sykkelen sin i stua og utforsker hehe..

Vi reiser vel i 12 tiden til familien.
Blir koselig..

Skal dere bort eller blir dere hjemme i kveld? :-)
Godt nyttår alle sammen :cool::cool:

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

God morgen!:)
Så bra at Mina sov natten gjennom.. Satser på at de starter det nye året med å sove i ett fra 18.30-07. Du kan foreslå det som et nyttårsforsett for dem?:)

Jeg så også på Changeling i går. En bra film, men den er ikke veldig koselig. Det snører seg i brystet noen ganger!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

I går fant ikke vesla roen ved legging, selv om hun var trøtt, og sutra masse mellom kl.20-24. Hun fikk både ibux og dentinox, jeg byssa, sang og strøyk på henne,men det hjalp ikke noe særlig, så vi ga mer mme rundt midnatt og da sovna hun. Utrolig til matlyst på den jenta vår om dagen!:p

Jeg fikk sove til 09, stod opp og satte et kaldhevingsbrød (grytebrød) i ovnen, så nå har vi spist frokost alle tre. Mann og barn drar en snartur til byen for å kjøpe litt fyrverkeri til i kveld og jeg skal ut og hogge meg bjørkepinner til å ha i kjelen sammen med pinnekjøttet.;)

Godt nytt år :)

Siste dagen i 2013 e kommen. Et år ha gådd, mysje ha sjedd det hær året, mye ont, men mye godt og :)
Eg ha lært meg det hær året å verkele tenk oftar over ke heldig man egentle e, va takknemmele før de man har rundt seg, ikje aill som har aille nære og kjære i god behold. Istede førr å tenk på ke man vill ha og ke man ikje har, så ska man heller tenkt oftar på ke man har i livet…

Eg e mæst takknemmele før at eg har så nydele å go å snill å perfekt ei datter <3
Men eg e og takknemmele før familie og venna :)

Håp at 2014 bi et bra år :)

Vi har fått sovet til 07.10 i dag, herlig:-)

Ellers skal vi bort til et vennepar og spise nyttårsmiddag, men vi drar hjem til nasse skal legge seg.
Spent på om hun våkner av alt levenet i år:-)

Ha en kjempefin feiring alle sammen:blob6:blob8:wav

Hæppi nyttår! :P :D

- lennypenny: Så godt at Mina sov hele natta :D men stakkar Wael som hadde mareritt:( det er ikke noe gøy når dem små har det!

- Lilla-87: håper dere får en lettere kveld med legginga til Jenny;) men godt det ikke holdt på sånn på natta! :)

- Vigdis88: kloke ord du hadde der:) er absolutt viktig å sette pris på det man faktisk har i livet :D og ikke ta alt som en selvfølge:)

- sukkersnusk: så flink jente som sov så "lenge" :D håper det fortsetter sånn hos dere;)

Jeg står på badet å sminker meg:) godt med litt "alenetid":P

Vi drar til mamma og dem etter at Liana har sovet! Håper hun er villig til å ta en liten ladning etterpå..
hun våknet vel rundt 8:30 idag:eek::p så er ikke sikkert vi får hun til å sove!
Ellers har natten vært grei. Våknet av Emira pga mareritt! Hun drømmer stadig om en mann hun kaller for Bobben(?) Som bor på loftet, og noen mørke enlger som ikke er så snille med hun! (dem klyper:P)...

Ønsker dere alle en kjempe fin dag med god mat og feiring!
og et riktig godt nyttår! <3

Godt nytt år alle sammen!
Jeg sov lenge i dag og det skulle man tro E gjorde og. Sovnet i vogna først kl 14.30! Og hjalp meg flittig med å lage waldorfsalat til middagen i kveld
ImageUploadedByBV Forum1388497909.192584.jpg
Typisk at ungen er våken når man må gjøre noe :-p
Mannen og T var for å kjøpe nye ski da T brakk den ene skien sin før jul! Og så pantet de flasker og pengene ble puttet i et glass hvor pengene går til ferie!
Jeg tror håret til Lillebror vokste flere cm i natt, han ser ikke ut på håret :-p
ImageUploadedByBV Forum1388498043.915929.jpg

Godt nytt år alle sammen!
Jeg sov lenge i dag og det skulle man tro E gjorde og. Sovnet i vogna først kl 14.30! Og hjalp meg flittig med å lage waldorfsalat til middagen i kveld
Vis vedlegget 45124
Typisk at ungen er våken når man må gjøre noe :-p
Mannen og T var for å kjøpe nye ski da T brakk den ene skien sin før jul! Og så pantet de flasker og pengene ble puttet i et glass hvor pengene går til ferie!
Jeg tror håret til Lillebror vokste flere cm i natt, han ser ikke ut på håret :-p
Vis vedlegget 45125
For et nydelig bakhode! ♡
Kos dere på feiring!!

Godt nytt år alle:D
Vi har gått 1.40 times tur idag og nå har Hermine fått lada til kl 17 og er klar for fest:D

*Surfer mobilt*

Hermine koker kaffe til alle tantene og onkel i Lofoten:)
1388508011576.jpg

Vi blir 9 stykker rundt bordet i kveld:)
*Surfer mobilt*

Vi tok en tidlig nyttårsmiddag og kosa oss masse med pinnekjøtt. Note to self: drit i å kle på jenta tutu-skjørt når hun skal spise kålrabistappe selv.;)
Vi har også vært ute og fyrt av "grisehyl" (som ikke hyla til fars fortvilelse og mor/datters lettelse) samt brent opp noen stjerneskudd. De sistnevnte syns Jenny har fine - på trygg avstand, riktig nok. Virka som at det gjorde inntrykk, for hun har babla i ett sett etter at hun kom inn.;)
Nå blir det kaffe og lefser på oss før lillemor skal i seng.

Kos dere masse i kveld!!!
Hilsen oss
1388508274377.jpg

Fine bilder her :)

Vi er hos mamma og stefar.. men samboer og min bror gikk ut for å kjøre litt rundt å se :P (akkurat som om det er så mye å se på nå) hehe..

Liana sover i reisesenga og Emira ligger på sofan med feber:( men bortsett fra å være litt slapp så har hun vært i grei form og spiste masse middag og dessert:)

Mine herlige nyttårsbarn :D
1388520586058.jpg
1388520602759.jpg
1388520619157.jpg
1388520673152.jpg
1388520687205.jpg
1388520700569.jpg
1388520712456.jpg

Vi tok en tidlig nyttårsmiddag og kosa oss masse med pinnekjøtt. Note to self: drit i å kle på jenta tutu-skjørt når hun skal spise kålrabistappe selv.;)
Vi har også vært ute og fyrt av "grisehyl" (som ikke hyla til fars fortvilelse og mor/datters lettelse) samt brent opp noen stjerneskudd. De sistnevnte syns Jenny har fine - på trygg avstand, riktig nok. Virka som at det gjorde inntrykk, for hun har babla i ett sett etter at hun kom inn.;)
Nå blir det kaffe og lefser på oss før lillemor skal i seng.

Kos dere masse i kveld!!!
Hilsen oss
Vis vedlegget 45143

Ååå, så fint bilde av dere :)
Godt nytt år :)

Vi er hos mamma og stefar.. men samboer og min bror gikk ut for å kjøre litt rundt å se :P (akkurat som om det er så mye å se på nå) hehe..

Liana sover i reisesenga og Emira ligger på sofan med feber:( men bortsett fra å være litt slapp så har hun vært i grei form og spiste masse middag og dessert:)

Vis vedlegget 45158
Vis vedlegget 45159
Vis vedlegget 45160
Vis vedlegget 45161
Vis vedlegget 45162
Vis vedlegget 45163
Vis vedlegget 45164
Nydelige nyttårsbarn!!! Lille tøffingen i smoking ;)

Vis vedlegget 45158
Vis vedlegget 45159
Vis vedlegget 45160
Vis vedlegget 45161
Vis vedlegget 45162
Vis vedlegget 45163
Vis vedlegget 45164
Nydelige barn!:)
Masse god bedring til Emira.

Nydelige barn!:)
Masse god bedring til Emira.

Takk det samme :)

Vi måtte reise hjem etter at hun sov en time på sofan..da ville hun hjem til senga si;) er nok bedre imårra :)

Takk det samme!!:D
Og for en fin kjole du har. Hvor har du skaffa deg den??

Takk for det! Det er julekjolen jeg har arva etter bestemor anno 1976;):D

*Surfer mobilt*

Back
Topp