Godt nyttår!

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Håper dere får en fin kveld og at jeg ser dere alle her igjen på nyåret :)
hvilke planer har dere i kveld?

Godt nytt år med gode babyer ønskes til alle her inne :-) føler på meg at dette svangerskaps- og barselåret blir flott og fylt med kjærlighet!!!

her får vi besøk av 2 vennepar med tilhørende kids i kveld. Og jeg skal drikke deilig balholms-juice til kalkunen :-) NAM!

Godt nytt år alle sammen!

Vi skal feire stille og rolig, i den grad det blir det med jentene. Mamma kommer opp, ellers skal vi ta det med ro tenker jeg. To av småsøsknene mine skulle egentlig komme også, men de har blitt syke, så da blir det bare oss.

Godt nytt år :)
Her blir det en rolig kveld.
Snuppa er hos sin far, og minsten til mannen er hos sin mor. (han skulle visstnok komme tilbake om litt)
Eldste til mannen sitter og ser på film på I-pad'en.
Og vi får besøk av min far.
Tror faktisk ikke jeg skal være så veldig mye utenfor i dag i dette sure været i dag.
Kose meg på sofaen med noe bra på tv og kose meg med Navneboka jeg kjøpte i dag :D

Godt Nytt år :)
Vi skal til et vennepar og en kompis :) Ungene er kledde og klar og littlå skal få litt skive før vi drar.
I kveld skal vi få kalkun også har eg laget dronning maud til dessert. Gleder oss kjempe masse .
Ha en flott kveld alle sammen!!

Godt nytt år! :)

Her er det rolig. Har vært på jobb, lagd middag, spist oss stappmette, lagt jentungen, og nå sitter vi bare og venter på midnatt og fyrverkeri (ser på det fra sofaen), også blir det nattinatt.

Back
Topp