Godt nyttår!!

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Godt nyttår jenter!! :D
Nå er året vårt snart her allerede ;) -selv om det enda er en god stund til måneden vår, så er i alle fall året vårt her om ikke så alt for mange timer ;)
Håper dere får en fin feiring alle sammen! :love2

Her går det rolig for seg, da jeg er så trett og nettopp har vert syk og går på penicillinkur i tillegg... :)
Pinnekjøtt, dessert, chips, brus og snop. Blir litt feiring utav det. Et par stjerneskudd, noen fakler og tidlig kveld på både meg og lillemann ;)

Masse god nytt år.

Her blir det feiring på soffen under hver vår dyne. hele familien på tre ligger med kraftig influensa og halsbetennelse.
så blir feiring med brus, frukt og salte chips. kos dere jenter. snart går tia fra oss så vi får nyte det nye året en hel masse. :-D

Her og blir det rolig feiring da formen er litt som så. Så blir sofaen under teppet med søstern. Blir god mat og snacks så blir nok hyggelig alikevel :-)
Godt nyttår!! <3

Godt nyttår!! Blir spennende å følge dere i månedene fremover :)

I går hadde vi venner på middag, koselig! Ungene (3 og 5) la seg ikke før halv tolv. Tenkte de skulle få lov til å se rakettene, men begge ville legge seg;)

I dag har stuebordet vært legobord og vi har bygd opp politistasjon og brannstasjon som gutta fikk til jul + at vi har sett litt hopp og tour de ski. Skikkelig daffedag!

Håper alle har det bra denne første dagen i det nye året:)

Godt nytt år alle august mammaer :jokercolor

Idag har dagen blitt brukt på å rydde bort julen, var veldig godt å ha det vanlige tilbake igjen :-)

Nå er akkurat gutten vår lagt seg, imorgen er det barnehagen igjen.. for han og meg.
Spent på hvordan formen er imorgen tidlig.. skal begynne 7.30.
Hele julen har jeg vært trøtt og uggen hele dagen lang..var slik da jeg gikk med gutten vår og.

I går var en rolig dag. Gikk ut med barna så de skulle få gå nyttårsbukker. Så var de i seng til ni da orket de ikke mer. Ble film seeing på oss frem til tolv og ti over tolv gikk jeg å lå meg. I morgen er det jobb og bhg igjen. Selv skal jeg til legen for å få antibiotika mot uvi. Også må jeg prøve å få ryddet litt i huset så ting kommer på plass. Har også vært skikkeøig kvalm og uggen men det har ikke vært så tidlig de to andre svangerskapene. Men fikk se mini på ul på søndag da når jeg var på kk for jeg var så dårlig og fikk ikke beholde maten.

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Back
Topp