Godt nyttår til Alle

Inlovewiththedream<3

Forelsket i forumet
Jeg ville bare ønske dere alle sammen et riktig godt nytt år :cat:

Selv har vi ingen stor feiring av nyttårsaften, men mini som heldigvis ikke aner hva som foregår på utsiden har virkelig full fest :cool05 Noe jeg setter utrolig stor pris på :Heartbigred

Godt nytt år!
Jeg ligger strak på sofaen mens mannen legger unger, og lurer på om jeg skal gidde å rydde ferdig på kjøkkenet. Rolig nytt års aften. Bedre blir det ikke :D

God nyttår ☺️ Jeg er barnevakt for hunden som er neddopet og helt panisk pga fyrverkeri.. han ligger på badet uten vindu med P6 Rock på full guffe i huset. Guttungen sovnet klokken syv og gubben har lagt seg

Godt nyttår:joyful: ble en rolig feiring her også, avsluttet med stjerneskudd mens vi så på fyrverkeriet:joyful:

Godt nyttår! For et uglemmelig år dette kommer til å bli, jeg klarer nesten ikke vente! :Heartblue

Godt nytt år! :joyful::smiley-bounce016
Her ble det feiret på jobb, og så hjem til middag med våre 10 gjester, og litt eget fyrverkeri, lille var i ekstase :joyful:
Gleder oss til hva 2021 skal bringe!:love7

Godt nyttår! Endelig er året jeg har gledet meg til her. Og jeg tror de neste månedene kommer til å fly av gårde.:)

Godt nyttår! Her hadde vi besøk av en kompis til 22:30, vi spiste god mat og koset oss, etter det var det bare jeg og samboeren min her. Deilig å rolig. :dance008

Godt nyttår:) Vi hadde et vennepar på besøk, med to barn på 2 og 4 år. Kombinert med våre tvillinger på 3.5 år ble det et støynivå uten like og så ut som en tornado hadde herjet gjennom huset. Vi var så slitne når besøket dro 21.15 og barna var lagt 21.40, så da var det ufattelig deilig med litt sofatid for slitne kropper (hadde brukt hele dagen på å lage stort kalkun måltid). Jeg koste meg med alkofri hvitvin :) og så gikk vi ut på balkongen midnatt og så på fyrverkeriet, bare oss to og lille i magen - deilig og rolig :)

Back
Topp