Godt nyttår Maijenter :D

sola86krs

Forelsket i forumet
MAI 2013
Håper dere alle har hatt en fin jul,og nyttårsfeiring?:)

Her var vi hos svigers på julaften, torsk til middag og ellers masse pakker og fin kveld. Nyttårsaften hadde vi venner på besøk hos oss, jeg lagde kalkun me tilbehør, ellers hadde folk litt godt i glasset (selv var jeg edru, tilfelle det skulle være noe)og vi hadde en super kveld sammen med gode venner :)
Nora sov gjennom alt av raketter og smell, helt topp!:)

Har dere noen nyttårsforsetter da?:)
Her vil jeg prøve å komme mer i form, og ellers kose meg og gjøre mer avdet som gjør meg glad :) Og generelt ha det fint med familie og venner :)


Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
 
Godt nyttår:)
Her har vi hatt en fantastisk jul og nyttår med familien og venner:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Godt nyttår! Vi var hos svigers det meste av julen, men feiret nyttår alene hjemme. Gjorde det i fjor også og syntes det er veldig deilig etter så mange dager tilbrakt hos/med andre.

Jeg liker ikke forsett, for jeg sliter med å gjennomføre, men jeg har begynt på null sukker-regime og skal jobbe mer med sunn mat i hverdagen. Slutt på snarveier, skal jo være rollemodell for lillemor også. Og jeg vil gi henne en bedre oppvekst, med sunne foreldre som kan være med på alt :)
 
Godt nyttår! Vi var hos svigers det meste av julen, men feiret nyttår alene hjemme. Gjorde det i fjor også og syntes det er veldig deilig etter så mange dager tilbrakt hos/med andre.

Jeg liker ikke forsett, for jeg sliter med å gjennomføre, men jeg har begynt på null sukker-regime og skal jobbe mer med sunn mat i hverdagen. Slutt på snarveier, skal jo være rollemodell for lillemor også. Og jeg vil gi henne en bedre oppvekst, med sunne foreldre som kan være med på alt :)


Helt enig, til syvende og sist er man jo rollemodell og skal være et godt forbilde, så er viktig å begynne tidlig med gode vaner :)
Godt dere har kost dere i jul og nyttår:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Godt nyttår:)
Her har vi hatt en fantastisk jul og nyttår med familien og venner:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så godt å høre :)
Fin måte å avslutte det gamle året på ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hsr hatt en super jul og nyttår :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Godt nytt år :) Hadde en kjempefin jul med mye familiekos :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp