Godt Nyttår Damer

Baby87

Glad i forumet
i april kommer jeg nok inn her for fult igjen.. da regner vi med å være i gang med alt samma.

men fikk lyst å fortelle en liten gladhistorie som jeg fikk høre i går..

Min onkel å han eks kone strevde veldig med å få barn sammen, det viste seg at hun hadde en tett eggstokk og han hadde dååårlig kvalitet. så etter nesten 6 år skulle de endelig gjennom prøverørs og gledet seg til dette.
men en mnd før de skulle i gang hadde de jaggu klart å blir gravide heelt på egenhånd. å de fikk ei lita jente.
nå er de to skilt å onkel er nå gift med min tante søstra til mamma å de har to gutter sammen som de ikke strevde med å lage. så ting kan gå bra til slutt og forandre seg posetivt oxo..

Godt Nyttår alle sammen!

Det er en koslig historie om onkelen din og tanten din[:)]

Godt å høre at dere er i gang ut i april engang, godt å ha en mnd å se fremimot.
De var gode nyheter[:)]

ORIGINAL: twinanne

Godt å høre at dere er i gang ut i april engang, godt å ha en mnd å se fremimot.
Det var gode nyheter[:)]

Sign Twinanne. Tiden går fort frem dit. Lykke til[:)]

ORIGINAL: twinanne

De var gode nyheter[:)]

Signerer.

Fint bilde av dere. [:)]

takk takk jenter[:D] tror tiden kommer til å gå kjempe fort og april er en lys mnd så tror det oxo er posetivt for min det hvertfall siden jeg trives best i de lyse mnd..
merkelige er at jeg har drømmer om tvillinger hele tiden har gjort det leeenge nå å tenker på det hele tiden er nesten så jeg planlegger alt ut fra at jeg skal få tvillinger.. veldig merkelig følelese og frustrerende for begynne nesten å glede meg til d[&:]

jaja..

er veldig stolt av bilde mitt så takk for det *bobbo*

Godt nyttår nussy87.
Vi skal også starte opp igjen rundt april mnd tenker jeg, på vårt andre forsøk.

Skal bli spennende å følge deg videre nå, vi har noen spennende mnd i møte[;)] kansje vi havner ganske likt i løypa også[:)]

ORIGINAL: Gjørdis

Godt nyttår nussy87.
Vi skal også starte opp igjen rundt april mnd tenker jeg, på vårt andre forsøk.

Skal bli spennende å følge deg videre nå, vi har noen spennende mnd i møte[;)] kansje vi havner ganske likt i løypa også[:)]

Stilig. hehe.. hadde vært koselig om vi kunne henge sammen inne på et terminforum fra april/mai[:D]
håper så det klaffer da, tenk å kult med januar baby[;)]

Ja vi får krysse fingre å tær for hverandre nå framover

Ja vi får krysse fingre å tær for hverandre nå framover

jah, det må vi.. fint å ha noen som går gjennom det samme på samme tid å dah.. hehe..

hvor hører dere til henne da?? offentlig eller privat??

Hører til på UNN Tromsø.
Enn dere?

vi hører til hos klinikk hausken i haugesund[;)] kjempe snille der så gleder meg til å treffe alle igjen!!

De er helt fantastiske på UNN også, så det skal bli litt godt å treffe de igjen ja[:)]

ORIGINAL: Serene

godt nyttår til deg nussy87

Jeg skal også i gang i april/mai en gang det blir vårt 3dje og siste forsøk.
liker best de lyse mnd jeg også,har større tro på de liksom......

jah, er noe med de lyse mnd som gjør at man blir glad og letta etter en laaaaaang å mørk vinter.. hehe.. ser frem til det.. håper vi er griseheldige å lykkes da alle oss april/mai damene.. så vi kan få 2010 nyttårsbaby...

ORIGINAL: Viksi.

Godt nyttår til deg nussy87 [:D]
Jeg skal også i gang etter jeg har fått brev jeg sårt venter på... (sa det skulle komme etter jul)

da dukker det nok straks opp.. en dag når du ikke tenker såå på det så ligger det i postkassa.. sånn var det hvertfall med meg:P hehe..

mye venting i en sånn prosess men får håpe resutlatet blir verdt og man ser tilbake å syns ikke det var så ille likvel!!

ORIGINAL: Nesing

Godt nytt år til deg og lykke til med oppstart i april! [:)][:)]

Back
Topp