Elle Glad i forumet Marsboerne2017 22 Mai 2015 #1 Vi liker godt norske navn, de må kunne sies på engelsk og .. Noen forslag? Liker Even, Ingrid, Sondre.... Sliter med å komme på
Vi liker godt norske navn, de må kunne sies på engelsk og .. Noen forslag? Liker Even, Ingrid, Sondre.... Sliter med å komme på
Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig Januarlykke 2016 Novembergull 2017 MayDay2021 22 Mai 2015 #2 Lars
VenterPåLillesøster Betatt av forumet 23 Mai 2015 #3 Jeg er glad i Jonas, men det b vil ikke sambo bruke :-( Ellers er jeg helt enig med deg i type navn. Er akkurat slike navn vi er ute etter også
Jeg er glad i Jonas, men det b vil ikke sambo bruke :-( Ellers er jeg helt enig med deg i type navn. Er akkurat slike navn vi er ute etter også
Sara Forumet er livet VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016 23 Mai 2015 #5 Vår barn har også gode, norske navn, men særlig hans er ikke godt å uttale på engelsk. Også den lille i magen skal få et slikt navn, de må jo passe sammen
Vår barn har også gode, norske navn, men særlig hans er ikke godt å uttale på engelsk. Også den lille i magen skal få et slikt navn, de må jo passe sammen