Godt med gode venner:-)

tretroll

Forumet er livet
VIP
Har hatt lunchbesøk av ei venninne i dag, superkos! Spist salat og sladra, ho er høygravid så det er jo litt ekstra stas når vi kan snakke om bebiser:-)

Fikk to ubrukte mammabukser av henne- fantastisk! Passet godt, eneste jeg har fra tidligere er 2 skjørt, resten var jeg så lei (og var så utslitt) etter 2 svangerskap, at jeg har kasta det. Kjøpte ei bukse rett etter jul, og har ikke hatt annet som har passet i noen uker...jammen godt å få en sort og en jeans som satt som støpt! Med 3 veldig ulike bukser (den jeg kjøpte var lys cord) og 2 skjørt, skal jeg komme et stykke, tenker jeg:-D

Blir alltid så glad etter å ha fått litt vennetid, blir ikke så ofte når man har små barn, og blir ikke mer av denne kvalmen:-0

så koselig:) perfekt med litt ekstra bukser :D hadde bare èi mammabukse forrige gang, gikk hjemme de siste 3 mnd og tilbragte mye tid i stallen, og da hadde jeg ei fritidsbukse som jeg sleit ut, og masse joggebukser:P var gravid under den store tights&tunikaperioden, så brukte mye av det egentlig;) ser at denne gangen holder det ikke med è bukse, må vel ha både shorts og skjørt mot sommeren ;)

var på venninnelunsj på torsdag jeg, å det ga ekstra påfyll av energi ja :D me like:)

Back
Topp