godt kjøp?

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Det er 30% på valgfri vare for klubbmedlemmer på babyshop i dag og ut uka. å jeg har veldig lyst på babybjörn vippestol
http://www.babyshop.no/sitte/vippestol-og-tilbehor/vippestol-balance-soft
Vet det er litt tidlig, men dette er vel et godt kjøp?.. eller pleier det å være bedre tilbud?

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Litt tidlig ja. Mm hvis du har plass til å ha den stående lagret i er års tid så er det jo greit å kjøpe nå når det er på tilbud.

Har du erfaringer med den? Hadde en annen sist som jeg ikke var fornøyd med i det hele tatt..
Ja har en 56kvm "bod"

Vi har den originale (ikkje soft) og er kjempefornøyd :-) Brukte den masse til storesøster. Hadde den tom med i bryllupet til broren min, tar ikkje så stor plass sammenslått :-)
Det er sjelden det er så masse tilbud på den trur eg.. men absolutt eit godt kjøp :-)

Sniker meg her :) jeg er også medlem hos babyshop men har ikke fått tilbud om 30% rabatt. Synes det er veldig merkelig. Men jeg hadde planer om å ta turen til babyshop etter jobb uansett, så da får jeg spørre dem der. Takk for tipset! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

veldig godt kjøp... datteren mon på 2 år bruker den iblandt enda, som stol/hoppehuske... hehe... genial sak!!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Elsker den!! Vi brukte den lenge til sønnen på 2. Så jeg hadde kjøpt hadde jeg vært deg :-)

Vi brukte deg fra første uka frem til 9 mnd alder,kjempe kjekk som jeg ikke hadde klart meg uten med en våken og aktiv baby :-) Tror ikke disse kommer noe særlig på tilbud,jeg fant iallefall aldri

Vi har den originale (ikkje soft) og er kjempefornøyd :-) Brukte den masse til storesøster. Hadde den tom med i bryllupet til broren min, tar ikkje så stor plass sammenslått :-)
Det er sjelden det er så masse tilbud på den trur eg.. men absolutt eit godt kjøp :-)

Får man kjøpt ikke soft nå?

Sniker meg her :) jeg er også medlem hos babyshop men har ikke fått tilbud om 30% rabatt. Synes det er veldig merkelig. Men jeg hadde planer om å ta turen til babyshop etter jobb uansett, så da får jeg spørre dem der. Takk for tipset! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror det bare er jessheim...

Er det nattåpent i dag?

Er det nattåpent i dag?

ikke nattåpent på jessheim i dag... pleier å være torsdager... så vidt jeg vet er det ikke nattåpent denne uka...

ikke nattåpent på jessheim i dag... pleier å være torsdager... så vidt jeg vet er det ikke nattåpent denne uka...

Haha.. det er onsdag i dag ja :) takk.

Back
Topp