Godt humør idag !! :)

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Må bare dele :) Min kjære samboer har nylig blitt uføretrygdet etter mange år på aap o.l. Selv om det har vært tungt for oss å innse at det er slik det blir, fant han ut i går (Hell i uhell) at jeg har krav på hans uker med permisjon, dvs at jeg får vært hjemme med han og lillegutt ett år :) Så vi ble enige om at noe godt førte det hvertfall med seg :) :)

Så herlig :)

Her går også mannen på aap og det er et evig slit med nav, for han vil jo ut i arb.livet igjen, men det har ikke nav planer om. Så han prøver å forberede seg på at han muligens blir uføretrygdet han også.
Jeg kommer til å søke hans uker på grunnlag av sykdom hos han som gjør at jeg kan få hans uker ;)

Ja det er akkurat sånn det har vært for oss og. De ville bare ha han uføretrygdet. :/

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det var positivt da :)

Termin 17. juli :)

Så herlig :)

Her går også mannen på aap og det er et evig slit med nav, for han vil jo ut i arb.livet igjen, men det har ikke nav planer om. Så han prøver å forberede seg på at han muligens blir uføretrygdet han også.
Jeg kommer til å søke hans uker på grunnlag av sykdom hos han som gjør at jeg kan få hans uker ;)

Men må ikke mannen din da si at han ikke er i stand til å ta seg av barnet sitt alene? Det oppfattet vi at han måtte si dersom jeg skulle søke om hans uker (altså før han ble uføretrygdet, for da mistet han automatisk retten til de ukene)

Men må ikke mannen din da si at han ikke er i stand til å ta seg av barnet sitt alene? Det oppfattet vi at han måtte si dersom jeg skulle søke om hans uker (altså før han ble uføretrygdet, for da mistet han automatisk retten til de ukene)
Jo han har vært hos legen og fått en lege-erklæring på akkurat det ;)

Bare det ikke forfølger han resten av livet tenker jeg på. :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp