¤Woolfmother¤
Forumet er livet
Jeg søkte bidragsforskudd i april, fikk et brev om at det var 8 uker behandlingstid, så den skulle vært ferdig behandlet forrige uke. Tirsdag tror jeg at jeg fant ut. Har ikke hørt noe så på mandag ringte jeg NAV å spurte. Da fikk jeg beskjed om at pengene var utbetalt på fredag (8/6) så de burde være inne i løpet av dagen. Så jeg har venta, og til og med brukt bittelitt ekstra penger fordi jeg visste jeg skulle få litt ekstra nå. Vel, ingen penger inn... Ringte i dag, nei de kunne ikke se noen utbetaling til meg, så de satte meg over til forvaltningen. Der fikk jeg beskjed om at SØKNADEN IKKE VAR BEHANDLET! Godt gjort å si at pengene er utbetalt da! Så så jeg at fristen som de selv hadde satt (8 uker) har gått, det har gått 9 uker nå. Vet dere hva jeg fikk til svar? "vi skal se om vi får behandlet den før ferien, hvis ikke må du vente til august"
O.o at det var? Hvorfor får det ingen konsekvenser hvis de ikke holder frister da? Hvis vi leverer noe en dag for sent må jo alt behandles på nytt også tar det evigheter, mens de bare kan sette en frist, droppe å overholde den og bare gjøre det når det passer seg sånn?
O.o at det var? Hvorfor får det ingen konsekvenser hvis de ikke holder frister da? Hvis vi leverer noe en dag for sent må jo alt behandles på nytt også tar det evigheter, mens de bare kan sette en frist, droppe å overholde den og bare gjøre det når det passer seg sånn?