Godt gift :-)

Sjefsmamma

Elsker forumet
Da har jeg gifta meg :-) Vielsen var i sjømannskirka i Villajoyosa i Spania og middagen på en autentisk sjarmerende restaurant i Altea. Ble en minnerik og flott dag :-)

12 uker og 1 dag når vi gifta oss, perfekt :-) Men fy søren..vært syk HELE ferien..tett i alle kanaler..hodet, nesa,ørene + øyebetennelse...og det med nesa var jo et kapittel for seg selv FØR forkjølelsen også...har vært avhengig av nesespray i 6 uker ca nå og blir jo ikke akkurat bedre. Så nå har jeg dampet nesa med kokt vann med hvitløk og ingefær oppi+ drikker teen av avtrekket etterpå, skal til refleksolog imorra....blir gaaal...har ikke sjans å ikke bruke zymelin om natta..

jada, fine og kjipe ting om hverandre..bare lillegull har det bra :-)

Gratulerer så mye!!!!emoticon
Hadde dere gjester der nede, eller var dere alene?
Jeg eeeelsker bryllup!! kunne gifta med 10 ganger, med samme mann da;-)
Håper dere får noen fine hvetebrødsdager
God bedring!

Gratulerer så mye!!!!emoticon
Hadde dere gjester der nede, eller var dere alene?
Jeg eeeelsker bryllup!! kunne gifta med 10 ganger, med samme mann da;-)
Håper dere får noen fine hvetebrødsdager
God bedring!

Først og fremst; GRATULERER SÅ MYE! emoticon
Jeg og kunne gifta meg igjen og igjen. Hihi... 

Men så kjedelig at du har vært så syk. Håper du snart er på bedringens vei! 

Gratulerer så mye!

Så deilig å ta det ned i spania da, hadde der med venner/familie? Vurderer å gifte meg i utlandet jeg også =)

Gratulerer så utrolig mye! Høres helt supert ut! Leit at du var syk, håper det kke ødela altfor mye!

gratulerer så mye :D

Gratulere så masse. Nyt dagene fremover og håper formen følger etter! :-D

Gratulerer så utrolig mye<3 Så fantastisk herlig! emoticon emoticon

Har selv lyst at vi skal gifte oss på Gran Canaria. Synes det er så deilig der!! Å kunne tenkt meg noe lite. Å heller få en utrolig tur med de nærmeste. Hvem/hvor mange hadde dere med? Og hvordan gjorde dere det?? Ble det dyrt??
Blir nyskjerig ;) Har lyst at vi skal gjøre det i år eller neste år. Men er usikker på om det er noe serlig og gifte seg i -13 :P

Gratulerer så mye :) 

Gratulere så mye og god bedring!

Å! Det var denne helgen du skulle gifte deg ja!! Å så utrolig romantisk å gjøre det i Spania!
Det var sikkert super nydelig!!

Gratulerer så utrolig mye!!!

Ble det kose-mose på bryllupsnatten da??

Gratulerer så masse!! 

-Exotic- skrev:
Gratulerer så utrolig mye<3 Så fantastisk herlig! emoticon emoticon

Har selv lyst at vi skal gifte oss på Gran Canaria. Synes det er så deilig der!! Å kunne tenkt meg noe lite. Å heller få en utrolig tur med de nærmeste. Hvem/hvor mange hadde dere med? Og hvordan gjorde dere det?? Ble det dyrt??
Blir nyskjerig ;) Har lyst at vi skal gjøre det i år eller neste år. Men er usikker på om det er noe serlig og gifte seg i -13 :P

Taaaakk :-)

Hadde kun med foreldre og søsken og tok det som en kombinert famimlietur- kjempekoselig :-) Vi bestilte vielse i sjømannskirken og så hadde vi 3-retters på en restaurant etterpå, var ikke noe stress :-) Og så hjalp sjømannskirken oss å finne en fotograf som tok bilder under selve vielsen og noen etterpå. Ble ikke dyrt:

4500 for vielsen
3500 for 3-retters m vin og alt for 10 voksne og 1 barn
4500 for fotografen

Så betalte foreldrene våre ca 1/3 del hver og vi en 1/3 av denne totalprisen. helt topp ;-)

Så skal vi ha festen neste år da..med utvidet familie og venner..middag og tale og fest...syns ikke det passet seg for vår del å ha fest så tett opptil Samuel's død..så derfor gjør vi det sånn.

BelleventerNr3 skrev:
Å! Det var denne helgen du skulle gifte deg ja!! Å så utrolig romantisk å gjøre det i Spania!
Det var sikkert super nydelig!!

Gratulerer så utrolig mye!!!

Ble det kose-mose på bryllupsnatten da??

hehe, klart det ;-) Passa bra at vi var passert 12 uker for da er sexnekten over..hehe..

Back
Topp