godt å se at vi ..

Ja, det er veldig kjekt [:D] Har gått på løpende bånd ei stund no, la det bare fortsette sånn [;)]

Ja d e rå godt [:)]
Rart å tenk på at æ faktisk e 14 uka på vei i mårra[:D] Eller i følge derre kort greian lægen hadd så e æ 14 uka i dag, men pcen hannes sa 14 uka i mårra å d e d æ har regna ut å så [8D]

Helt fantastisk!  Vi skal ikke miste flere nå!!

Fortsatt to uker for meg, til jeg er 12 uker hehe... Men tar det helt med ro og har en gpd mage følelse på at dette skal gå bra:D Har jo sett lille babyn sin hjerte banke to ganger :D

Kjenner jeg blir lettet hver gang jeg logger meg på, og ingen har miostet! Deilig at flere og flere kommer over den magiske gresen[:)]

Veldig deilig. Er selv en av de siste som kommer til uke 12. Men er jo faktisk i uke 10 alt O.o. Og fler og fler har kommet langt, så da satser vi på at vi får beholde resten av den fantastiske gjengen. BANK I BORDET!

Ja, nå tror jeg virkelig ikke at flere vil miste og heldigvis for det[:)] Nå skal vi prøve og senke skuldrene så godt vi kan og bare kose oss[:)] Tenk så fantastisk at vi alle nærmer oss 12 uker[:)] Når jeg kommer tilbake fra vår lille ferie til sørlandet skal jeg komme frem med mitt egentlige nick[:)]

Oi, prøverån3. Det blir sikkert vanskelig å venne seg til. Hihi. Men vi har jo klart å venne oss til at Juvel har blitt Atene;). Så da burde det jo gå bra.

Så hemmelighetsfull asså?[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Oi, prøverån3. Det blir sikkert vanskelig å venne seg til. Hihi. Men vi har jo klart å venne oss til at Juvel har blitt Atene;). Så da burde det jo gå bra.

Så hemmelighetsfull asså?[:)]

Hihi... ja, håper at dere vil vende dere til mitt egentlige nick[8D][:)] Hvis jeg klarer å finne det igjen da[8D] Jeg har klusset litt ser du så foreløpig klarer jeg ikke å logge meg på mitt egentlig nick[:)] Men ja, jeg har flere som jeg kjenner her inne på babyverden og er så redd for å bli avslørt så måtte holde meg hemmelig[:)] Fordi om at mange allerede har avslørt meg da[8D][:D]

Hihi. Håper du får nicket ditt til å fungere da!

Hihi. Håper du får nicket ditt til å fungere da!

Hihi... det håper jeg også for da kan jeg lage meg tickere og vise meg frem litt mer[8D][:D] Nå er profilen min fryktelig kjedelig siden jeg ikke avslører noe[:)] Føler ikke at jeg kan gi alt av meg selv og det er litt kjedelig[:)]

Syns du gir mye jeg, frøken;). I hvertfall en av de som skiller seg mest ut her! Og det er ment i den mest positivte forstand!

ooooooooooh... Nå ble jeg ille nyskjerrig på hvem du er prøverpånr3! Kjenner du meg fra noen andre forum??? Jeg er desverre veldig glemsk av meg:S

Syns du gir mye jeg, frøken;). I hvertfall en av de som skiller seg mest ut her! Og det er ment i den mest positivte forstand!

Takk vennen[:)] Det var veeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig fint sagt og jeg setter stor pris på sånn tilbakemelding[:)][:)] Håper jo at folk har det bra her inne og vil virkelig være med og lage det kos for oss januarsnupper[:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Takk vennen[:)] Det var veeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig fint sagt og jeg setter stor pris på sånn tilbakemelding[:)][:)] Håper jo at folk har det bra her inne og vil virkelig være med og lage det kos for oss januarsnupper[:)]

Liker

ORIGINAL: nadja1986

ooooooooooh... Nå ble jeg ille nyskjerrig på hvem du er prøverpånr3! Kjenner du meg fra noen andre forum??? Jeg er desverre veldig glemsk av meg:S

Det er godt mulig at du var inne på før svangerskapet med meg sist gang jeg var gravid[;)] Men er litt usikker[:)] Jeg kjente i hvertfall igjen ditt nick[:)] Jeg ser nå at du har vært medlem fra 2009 så da har jeg nok bare fulgt med deg og dere andre snupper før vi startet prøvingen[:)]

åååå så spennende[:)] hummm.... tenke tenke hihi

Back
Topp