Godt å ha storebror i barnehagen

Olive76

Forumet er livet
Gustav har nemlig sørget for å informere de ansatte om akkurat hvordan Malte er. Så vet de hva de har med å gjøre. Nemlig en lillebror som slår og lugger og sånt!!!

Ellers går tilvenningen strålenede. Jeg er hjemme en tur mens det duppes. Målte har lekt og undersøkt barnehage og oppsøker de som er små som ham. De store unger kalder ham for lille-Gustav og alle har gledt seg til han skulle begynne.

Så nå er jeg kjempelettet. Det er så bra å ha de i samme barnehage. Hverdagen blir 100 ganger enklere for oss nå. Da kan vi bare få 2-3 unger til når det er så enkelt[8D]

Så kjekt at det går bra da. Hmmm 2-3 unger til.... bare å sette i gang det[8D]

Så "snill" Gustav er som advarer alle i barnehagen om brorens temperament og væremåte [:D]

Gjør seg nok med en to-tre- ankelbitere til da ja [;)]

Så godt å høra at overgangen til ny barnehagen går bra.
Må smile litt av storebror som har advart personalet.

SE her ja!!! Malte er flink til å tilpasse seg! Veldig greit med en storebror som kan fortelle hvordan ting ligger an! [:D]

Haha, så bra Gustav tar oppgaven som ansvarlig storebror alvorlig da og informerer om brorens påfunn[8D][:D]

At det er deilig å ha dem i samme barnehage kan jeg skjønne, vi har ungene på forskjellig avdeling og synes det er slitsomt nok.
Malte hadde sikkert likt en liten søster eller bror han kan fordele oppførselen sin på[8D]

Back
Topp