Godt å gå hjemme litt nå :)

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Ble sykemeldt tirsdag forrige uke, og merker nå at det hadde jeg veeeeldig godt av. Går til permisjon den 20., så regner med jeg blir sykemeldt fram til da. Har vært så utrolig sliten mens jeg har vært på jobb. Godt å ta det litt med ro før "maratonet" jeg skal igjennom i januar en gang.

I dag så fikk jeg sovet 2 timer mens guttungen var i barnehagen :) Merka at det trengtes :) Så nå skal "fridagene" nytes med å pynte litt til jul med nisser og diverse :)

Noen som går hjemme nå om dagen da, og når begynner deres permisjon?

Jeg ble sykmeldt 40% for to uker siden og det hjalp godt på! Denne uka har det vært litt travelt, særlig fridagene så i morgen skal jeg slappe godt av. Skal dra på spahotell med jobb i morgen og sove borte fra gutten min for første gang! Det var vel på tide og passet fint siden jeg har sovet så dårlig i det siste...

Gleder meg til permisjon da, blir godt å kun fokusere på det nye familiemedlemmet!

Jeg er sykemeldt fram til permisjonstart den 26 des. Jeg er alene på natt på sykehjem og har ansvaret for 17 beboere. Jeg kunne nok ha klart og holdt ut resten, men når jeg sa til legen at det var våken nattevakter ble vi enige om at det var på tide å gi seg. Glad for det nå:)

Forresten.. Glemte å nevne det da, men grunnen til at jeg ble sykemeldt var pga jeg fikk skikkelig sterke og vonde tak i rygg og mage. De ga seg ikke på flere timer. Siden det var så kort tid til permisjonen min, så sa legen at vi tar like godt til den 20. Jobber i butikk, og stod mye i kassa på slutten. Men knærne og ryggen min ble skikkelig sliten av alle de gangene jeg måtte bøye meg ned og hente ting.

Ble 100% sm i dag. Permen begynner 10 januar. Her er grunnen at jeg bare ikke har energi til både jobb og de to flotte guttene mine. Så da valgte jeg guttene. Håper jeg klarer bygge opp litt energi nå, for dagene er nesten uutholdelig akkurat nå.

Jeg jobber kun to korte dager i uka, har nå hatt fri i ei uke så gleder meg til å jobbe to dager nå. Merker jeg har fått igjen energien, og har hatt energi til å gjøre litt ting hjemme til tross for netter med dårlig søvn.

Jeg har vært sykemeldt i en uke nå, det er utrolig godt å hente inn igjen litt energi.. Eneste ulempen min er at mannen starter kl 0700 på jobb så det er alltid jeg som må levere storebror i barnehagen, syns det er veldig vanskelig å legge meg igjen etter det så går ofte i minus med energien:(

Jeg er 100% sykemeldt, og skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg på jobb når jeg så vidt klarer meg hjemme. Får jo gjort litt nødvendige ting også, og skjønner jo ikke at jeg skulle ha rukket det hvis jeg hadde jobba:p

Jeg er 50% sm, men går ut i perm på mandag :) synes det har gått greit å jobbe, men kjenner jeg er sliten nå. Men nå hjelper det ikke alkurat på at mannen er offshore så jeg må ta alt med de to guttene våre. Men nærmer seg nå!

Æ jobbe fortsatt 100 %, men går ut i permisjon 10 Desember :) Ska ta egenmelding på dæm aller siste vakten, uke 50, me god samvittighet for har null sykefravær på jobben under svangerskapet :)
Held på å pusse opp nyhuset å ska fløtt inn før jul å, så treng litt tid :)

Her er det også full jobbing frem til permisjon som skal feires med julebord nå på lørdag:) Det skal bli herlig å gå hjemme litt..ta ting som de kommer- Hodet er rimelig kokt nå, mye å tenke på før permisjon,mye som skal på plass!

Jeg er 100% sykemeldt nå, pga stress og bekkenløsning. Permisjonen begynner først 7.januar, men kommer ikke til å jobbe mer dette svangerskapet. Jeg nyter dagene hjemme med små gjøremål. Prøvde meg på julevask, men det er for hardt for bekkenet og kroppen generelt, har ikke krefter til det, så det får vente!

koser meg med baking idag, og enda mer baking blir det i morgen mens eldste er på skolen og yngste i bhg :)

Jeg har ferie nå,fram til 17,da begynner permisjonen min.Men gikk sykemeldt til og med onsdag denne uka,og jeg kjente at jeg trengte å ha den sykemld. Var så utrolig gåen i kroppen,og jeg kjenner at jeg er piggere igjen nå og har fått mere energi. Omgangssyken slapp jo også taket fortere når jeg visste at jeg ikke MÅTTE bli frisk til å gå på jobben. Men jeg skal på julebord neste helg med jobben da,og det gleder jeg meg mye til. Blir bra å treffe de jeg jobber med utenfor jobben også:)

Back
Topp