Godnatt grøt erfaringer.

mammarita

Andre møte med forumet
Babyen min har plutselig begynt å sove dårlig om nettene. Har inntrykk av at hun er mer sulten. Er det noen her inne som har erfaring med godnatt grøt fra nestle? Metter den mer? Sover babyene bedre av grøten?

Babyen min har plutselig begynt å sove dårlig om nettene. Har inntrykk av at hun er mer sulten. Er det noen her inne som har erfaring med godnatt grøt fra nestle? Metter den mer? Sover babyene bedre av grøten?
Er hun rundt 7-8 mnd? Søvnregresjon? :)
Tror ikke det er noen fasit her. Det er ikke feil å tilby babyen din litt mer grøt hvis du synes hun er sulten.
Har ikke erfaring med grøt fra butikken, men den er jo tilpasset babyen sitt energibehov?

Babyen min får 3 måltider med fast føde, både grøt av all slags matvarer og "fingermat" (1,5 - 2dl) + 5 flasker mme (1 av dem om natten) ila døgnet. Dette er det som skal til for at han blir mett.

Var en sak på tv(Matkontrollen) ang god natt grøten en gang, som visste seg at det er det samme som den vanlige grøten. At den heter «god natt» er bare et salgstriks :)

Har hørt at den god natt grøten inneholder mer fiber og mindre sukker, men vet ikke om det stemmer :) Jeg bruker den god natt grøten, har egentlig ikke lagt merke til no forskjell, jeg synes bare den god natt grøten er så «koselig» :laughing002

Bruker godnatt grøt fra Holle, blander i 1/2 avokado og sviske/aprikosmos. Biter ikke på for bedre nattesøvn, men godt smaker det :P

Back
Topp