Godnatt da jenter

twinanne

Forumet er livet
Jeg må nok tusle i seng nå, er såååå trøtt. Har vært opptat i dag har vært på besøk hos moren til veninnen min, hun moren kaller seg for min reservemor - eller at jeg er hennes datter nr. 2. Har bood på hybel hos henne i 2 år, koslig og herlig dame, bedre kontakt med henne enn min egen mor. Hadde med bløosmt til henne, hun skal opereres til fredagen - menisken. Kan nok være at jeg tar over for henens datter som kommer fra Stavanger, hun reiser hjem tidlig søndags morgen - så det kan hende at jeg tilbringer søndagen der og overnatter dersom det er nødvendig, det er jo greit for en dame på 77 år å ha et netverk rundt seg etter den dagoperasjonen usikker på hvordan hun takler narkosen og kikkhull operasjonen, det er en enel opperasjon men det er nok greit å passe litt ekstra på en dame som er i sltten av 70 åra.

Sees i morgen jenter etter at jeg har jobet overtid, dersom jeg ikke sniker meg innpå da.

Natta natta ville egentlig ha fått greie på hvordan det gikk med eggene til Taza, håper hun kommer innom i morgen da.

Lykke til alle sammen som har et oppdrag i morgen, enten å bli ruger, forsamtale eller annet.

eh........ 

Så snill og omtenksom du er som bryr deg slik om reserve-mammaen din[:)]
Natta Twinanne Sov godt

Natti natt, sov godt.

God natt, sov godt[:)]

ORIGINAL: Hope

Natta Twinanne Sov godt

natti natti[:D]

ORIGINAL: Hope

Natta Twinanne Sov godt

Enig med Hope her[:)] godt å ha sånne som deg[:)]
natta

Godnatt alle sammen har ikke greid å få lagt meg enda, så dum jeg er nå blir jeg iallefall trøtt på jobb i morgen[&:] men det blir jeg iallefall så det spiller vel ikke så stor rolle.

Back
Topp