GodMorgenDamer ...

Bolle#i#ovnen <3

<3Gleder-seg-til-Desember<3
God morgen damer :)

Idag har vi planleggingsdag i bhg, og da skulle vi selfølgelig itj sove lenger enn til 07.00 *Gjesp* Så ballerina er i full sving me leiker å barnetv, mens mor slapper av litt me kaffe, før vi pakker baggen og drar til svigers i helgen :)

Hva skal dere damer i helgen?

God morgen ja!:)

Her var det å vokne tidlig for ikke gå glipp av timen til jordmor:)

Blir koselig å besøke svigers!?:)
Selv skal vi til svigermor på vår faste kyllingfredag(så fremt blodtrykket har sunket siden igår Og jeg slipper tur til sykehuset)

God helg!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dt bli veldig godt og komme seg bort og få mye servert(blir behandlet som en prinsesse både æ å jenta ;)) mn er jo først en bil tur på 3 timer :(

Er du nære fødsel når blodtrykke er høyt? :confused:
Her tru æ dt e litt å vent enda, e 35 uker idag...

Så godt!^^

Jeg har hatt et veldig fint blodtrykk gjennom hele svangerskapet, men i det siste så har det vist seg å være på skalaen til sf! Men så har det sunket igjen når jeg kommer inn til sykehuse. Jordmor sa også at i forbindelse med fødselen og når denne nærmer seg så vil blodtrykket stige, så håper det er derfor mitt har forhøyet seg sånn i det siste! Hehe ^^

God morgen jenter:)

I dag er min første dag i permisjon, det nærmer seg nå:) Blir en rolig dag i dag, skal titte i noen butikker (mye tilbud nå:)) og møte en venninne!

Ha en strålende helg alle sammen:)

Så godt!^^

Jeg har hatt et veldig fint blodtrykk gjennom hele svangerskapet, men i det siste så har det vist seg å være på skalaen til sf! Men så har det sunket igjen når jeg kommer inn til sykehuse. Jordmor sa også at i forbindelse med fødselen og når denne nærmer seg så vil blodtrykket stige, så håper det er derfor mitt har forhøyet seg sånn i det siste! Hehe ^^

SF? :smiley-ashamed008
Hehe, da har mann enda litt og kjenne på når dt nærme seg :) Spennende :)

God morgen jenter:)

I dag er min første dag i permisjon, det nærmer seg nå:) Blir en rolig dag i dag, skal titte i noen butikker (mye tilbud nå:)) og møte en venninne!

Ha en strålende helg alle sammen:)

Åh, så koselig :) Venninner e godt å ha :)
Vi skal innom Ikea, så regne je me att dt bli noen klesbutikker for og få inn dt siste til jr :)
Ha en fin dag og go helg du også :)

Svangerskapsforgiftning ;)

Ja det er mye man kan kjenne etter, men så hører vi om de som ikke kjenner noen og pluttselig skjer det :P

Hehehe :P dt e dem som itj kjenne nå å ja :P

god tur :)
her blir det å henge på slep etter mannen når han skal på generalprøver før konserten han skal synge på(han synger opera). kommer til å bli jysla kjedelig :/ men mini virker som hun koser seg :p hun tar av hvergang han begynner å synge og så blir det stille en stund(tror hun sovner) :p satser på å finne no strikketøy jeg kan begynne på så eg har noe å jørr på :p for kostymet jeg måtte sy til ham er så si ferdig så må ha noe mer å gjøre på når det erferdig :p

Jeg må bare få si; for ett vær i Bergen by nå! Helt ekstremt med regnmengder! Ble kliss klass fra butikken til busstoppet =P

Har aldri sett så mye regn i mitt liv (og jeg er bergenser ;)). Motoveien til byn er oversvømt og stengt, så planene mine blir forandret siden jeg ikke kommer meg avgårde. Det blir en ren innekveld med blad, stearinlys & kos:)

Back
Topp