Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
God morgen!
Sov godt, turteldue! [;)]
Her har vi vært oppe siden klokken 6... Gleden av å ha små barn... [8D] [:)]
I dag skal vi bare slappe av og kose oss... Deilig å ikke ha noen planer! [:)]
God morgen jenter:) Her har det også vært morgen lenge. Kjenner at jeg er ganske hormonell her jeg sitter med mine to småtasser. Mannen min sover og i tillegg er vi hos mine svigers og jeg er gravid. Det var jeg som skulle ha fått lov og sovet.
Ellers så vet jeg ikke hvordan dagen blir i dag. Hvis været holder seg er vi nok mye ute. Hvis ikke får vi gå på besøk. Jeg er også fristet til å dra hjem i dag, men det er usikkert hva vi skal.
God morgen snuppene! Kunne godt lagt meg igjen jeg, men tror jeg får la vær. Har en valp som løper rundt beina, og en sønn som nettopp våknet. Så får inta frokosten tenker jeg. Ellers ser det ut som det ikke blir en alt for gale dag, så da blir det ute tid på alle sammen.
God morgen![:)]
Her har det vært morning siden kl 6. Skulle ønske jeg var litt mindre trøtt, slik at jeg klarte å sette mer pris på det herlige humøret barna mine har på morgenkvisten[:)] Mannen er på jobb idag,så vi kommer til å kose oss masse på lekeplassen! Blir grilling når han kommer hjem i 4 tiden![:D]
vil egentlig være på jobb då..
men har hatt noen helt sinnsyke oppkastebyger at kroppen sier nei... :(
skal ring legen på tirsdag og spørre om jeg kan komme inn onsdagen...
har time til legen 09.06 egnetlig men siden formen er døtti i do. så vil jeg ha time tidligere.
kommer då til å be om en aktiv sykemelding.
sånn at dagsformen/kveldsformen dagen i forveien bestemmer mest om jeg jobber...
dette er ikke vanlig svangerskapskvalme dette er mer ekstrem svangerskapskvalme....
normalt greier jeg å jobbe meg igjennom kvalmen.. disse sistedagene så har jeg hengt over toalettet litt formye...
mange som blir lagt inn for slikt fordi de ikke klarer å holde på veske, så får sikkert time med en gang, og sykemelding da kan det jo ikke være noe spørsmål om. Ille når det blir slikt altså, føler virkelig med deg
God "morgen" [8D]
Har nettopp stått opp jeg, haha! Sambo er på jobb, så jeg skal bare være hjemme til han kommer, i 2-3 tiden. Blir muligens grilling hos foreldrene mine idag[:)]