Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braNå idag ringte jeg Riksen for å høre om jeg er godkjent til forsamtaleog det er jeg!!! Så håpe jeg snart får timen til forsamtale snarest mulig
endelig bærer all slit frukter
![]()
Hvordan går det med deg ? Lenge sidenÅååå men så utrolig herlig!! Godt å se det går fremover med deg!!![]()
Håper du kommer STRAKS til til forsamtale!!
![]()
Hvordan går det med deg ? Lenge siden![]()
Hehe rart hvor emosjonell man blir av slike ting! man gleder seg bare til å få prøverør og endelig se lys i tunnelenJeg har AKK fått tanta no på kvellingen, så på fredag starter jeg opp med å stikke meg, så da er vi igaaaaang weeeee! Helt sykt å si det, men når jeg fant ut at tanten ville på besøk nå så ble jeg SÅ emosjonell hahahah, aldri blitt overlykkelig for henne!![]()
Hehe rart hvor emosjonell man blir av slike ting! man gleder seg bare til å få prøverør og endelig se lys i tunnelener vel der det ligger tenker jeg
lang eller kort regime? Hvor lenge skal du stikkes? Hørt at man kan få en del bivirkninger som ikke er så hærlige, men verdt det mener jeg
![]()
Oki kanskje det er slik det erJa, det er nok der det ligger, ENDELIG er man ett steg nærmere!
Jeg skal ha kort regime, så skal være (kun) stikker i vel 8-10 dager overlapping mot slutten mellom to typer medisiner så må noen dager stikke meg to ganger! uææææ! Jeg gruer meg igrunn mye til stikkingen men det får man bare tåle!!Mener jeg har hørt at det er den nesesprayen som er værstingen og at stikkingen ikke gir så mye bivirkninger, håper hvertfall det da!
![]()
![]()
Oki kanskje det er slik det erdu har tatt nesespray også? Dyre medisiner, men verdt hver eneste krone
vant til å sette sprøyter, men ikke det beste jeg vet om akkurat , hvertfall når man må ta det en gang om dagen eller to
men går seg til
så første uttak blir i oktober da?
spennende!
![]()
Oisann!!! Tror jeg begynne å spare en del jeg hehe dyrt! Spennende! Ikke lenge til hellerHar akkurat opprettet dagbok så se gjerne om du er nysgjerrig etterhvert!Jeg skal ikke ha nesespray i mitt forsøk, det er kun langt regime som benytter sprayen, så jeg slipper heldigvis!
Ja, det ser ut til at selve uttaket blir en gang første uken i oktober ja
Ja, helt villt og jeg har da ikke noen høy dose og heller ikke sprayen og måtte ut med litt over 8000kr!! aiaiii
Oisann!!! Tror jeg begynne å spare en del jeg hehe dyrt! Spennende! Ikke lenge til hellerrett rundt hjørnet
den spiren skal sitte snart hos deg altså
![]()
Ja santHehehe, ja det er bare å spare alt dere kan!! og selve uttaket (timen) koster 1500. MEN, alt over 15000 får man igjen fra nav, bare husk å ta vare på alt av kvitteringer og bekreftelser fra klinikken!
Aaaw takk søte LeneB, jeg også håper den sitter snart!Og det samme går til deg også, håper dere slipper mange forsøk før spiren sitter!!
![]()
Ja santså alt man får igjen hjelper
men det er ikke så ille 1500kr
Jupp venter på å få komme inn til forsamtale først
så håper at det ikke blir lenge til
de har mangel på sekretærer, skal være to, men er en derfor tar ting lenger tid sa hun . Men at jeg ventet i tre år, så klarer jeg å vente lenger
så håper våre spirer ikke vil avvente for lenge altså
hvoe lang tid tok det fra henvisning ble sendt til du begynner sammenlagt? Hørt mange er sykemeldt i perioden hvor forsøket gjøres
Så bra du fikk før daUsj, dumt det må ta litt lengre tid, håper du kommer fort til!!Vi søkte 6 mai, kom til på forsamtale 1.juli og starter da opp nå
jeg var heldig det tok så kort tid da, skulle egentlig hatt forsamtalen denne uken men det var nok noen som avlyste sin som vi fikk tildelt så tidlig
Ja, det gis sykemelding fra uttak til innsett.