Godkjent stelleveske??

Høytoppåfjellet

Andre møte med forumet
Jeg har sålangt ikke klart å finne en stelleveske jeg liker! Men så kom jeg over denne:

http://www.hm.com/no...article=95222-B

Den var jo bare råtøff! Tror dere den er stor nok som stelleveske? Det står at den har 3 lommer inni, en av dem med glidelås. Stroppen er jo lang nok til å henge på vognen også :)

Jeg har forresten bestemt meg for City Cross i navy, så enten beholder jeg vesken i oransje, eller så maler jeg stripene (med tøymaling) i lik farge som vognen. Dette har jeg gjort på tøy før og det blir ganske fint altså!

Hva synes dere? :)

Ja hvis det ikke blir denne så blir det nok emmaljunga sin :) Er du fornøyd med den?

Kan du forklare litt hva du tenker når du sier klumpete? Dette er første babyen på vei og jeg har faktisk lik null peiling på hva som skal være oppi den vesken :P Men jeg har studert målene på emmaljunga sin vs. denne, og de er noenlunde like. Emmaljunga sin er noe høy og smal motsetning til denne da, men lengden er bare noen cm i forskjell :)

Jeg har ikke tatt den i bruk ennå, da jeg ennå ruger :P

Men at den er så rund så kan det fort bli klumpet på vogn i forhold til mellomrom mellom vogn/bein ser jeg for meg :P
Pluss at jeg trur det fort blir klumpete å bære både barn og veske og alt annet man trenger ut på tur med den veska, den kommer til å "ta mye plass" ser jeg for meg.

Alle stellevesker jeg har sett har jo vært smale og høye, mulig det er pga noe spesielt?

Men jeg har som sagt ikke peil, jeg bare syns at den så så stor å klumpete ut...

Hmm. Nå ble jeg plutselig litt i tvil her! Det er jo sant det du sier at de fleste stellevesker er høye og smale, kanskje det er pga stellematten? Eller pga beinplass når man går som du sier.

Jeg tror jeg kjøper vesken og tester den ut litt på venners barnevogner :P Den koster jo ikke allverden, og hvis den funker så jippi!! og hvis den blir i veien/ for stor så ja, da har jeg fått meg en ny veske istedet :))

Takk for svar forresten! Nå fikk jeg litt mer å tenke på :)

Ser at tråden er fra april, men vil allikevel si at jeg har denne og det er en bag - ikke veske :p
Jeg bruker den som bag til klær til både meg selv og mini for helgeturer osv. Den vil ikke henge pent på vogna, for som sagt er det er bag :)

Back
Topp