Godkjenning til å fly

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Kan jordmor gi "godkjenning" til å fly? Jeg trodde jeg hadde en time hos gynekologen nå til uka, men mulig hun har flyttet denne til ul i uke 32, skal til London neste uke og da er jeg 29 uker og 30 når jeg skal hjem, da må jeg i følge flyselskapet ha en helseerklæring eller no, skal til jordmor til uka, så hadde vært fint om jeg slapp å bestille legetime også.

Skriv den ferdig selv, dra med til gynekologen og få de til å signere den :) ligger flere forslag ute på nett mener jeg å huske, svigerinnen fikset skrivet selv :)

Skriv den ferdig selv, dra med til gynekologen og få de til å signere den :) ligger flere forslag ute på nett mener jeg å huske, svigerinnen fikset skrivet selv :)
Okei, var bare det at jeg ikke skulle til gyn likevel, og da om jordmor også kan skrive under eller om jeg da må ha en legetime :)

Hvilket flyselskap er dette ? Jeg reiste til Paris i uke 31 sist gang, og vurderer en Paristur nå og :angelic: Tenkte alt før uke 36 gikk bra jeg:rolleyes:

Okei, var bare det at jeg ikke skulle til gyn likevel, og da om jordmor også kan skrive under eller om jeg da må ha en legetime :)
Jeg svarte ikke på den nei, nei, jordmor kan ikke. Kun lege eller gynekolog slik jeg har forstått det :)
Sorry for dårlig svar!

Hvilket flyselskap er dette ? Jeg reiste til Paris i uke 31 sist gang, og vurderer en Paristur nå og :angelic: Tenkte alt før uke 36 gikk bra jeg:rolleyes:

Flyselskspene har ulike regler på slikt, mener jeg :) Så man må alltid sjekke opp hva som gjelder for det flyselskapet man flyr med.

Back
Topp