godis,ja hvor ofte spiser du?

Hver eneste dag nå [X(] mangler som alternativ
Gravid ja, og MÅ ha [8D]

Ikke ofte. Kanskje én dag, annenhver uke.

Hovedsaklig er det fredag og lørdag. Men i det siste har det nok bltt rundt 4 dager i uka[;)]

Hver dag! [:o] Ble en skikkelig godtegris under siste svangerskap og det sitter i enda. Sukkerslave! Jeg ammer jo så trenger det nok! [8D]

ORIGINAL: Skrulla86

Hovedsaklig er det fredag og lørdag. Men i det siste har det nok bltt rundt 4 dager i uka[;)]

samme her..

Kryssa av for hver dag for sånn har det vært i en lang peirode [X(]
Men i går var jeg tilbake på sunne vaner igjen [;)]

det kan være alt fra 1 gang pr mnd til 2-3 ganger i uka, sliter litt dagen derpå og til mensen[8D]

Altfor ofte. Prøver å begrense det til helgene, men da handler vi som regel inn så mye at vi har til både mandag, tirsdag og onsdag også...
Og nei, det er ikke snakk om å spare det til neste helg[8D]

For noen år siden spiste jeg litt innimellom og synes ikke det var spesielt godt en gang,nå derimot klarer jeg nesten ikke motstå[&o]

Nesten hver dag[:o]

ORIGINAL: MieKayla

Hver dag! Flere ganger om dagen! [:D]
Og har ingen unnskyldninger for det. Verken mensen eller gravid eller amming;
rett og slett bare fordi det er sabla godt! [8D]

Är väldigt sällan, förr åt jag godis i princip varje dag men sen slutade jag med det helt plötsligt o efter det så tycker jag knappt att godis är gott längre, blir aldrig sugen på det längre [;)] Men äter massa avokado istället, DET måste jag ha varje dag [:D]

Jeg er helt avhengi av min 1930 sjokolade, men i små mengder da [:)][8D]

Kaffe og en liten skål med stratos når ungene er i seng [:-]  Jeg kjøper en stor plate, og den fordeles på hele uken, blir ikke akkurat
feit av det har jeg funnet ut, så det må vi unne oss [:D][8D]

ORIGINAL: MieKayla

Hver dag! Flere ganger om dagen! [:D]
Og har ingen unnskyldninger for det. Verken mensen eller gravid eller amming;
rett og slett bare fordi det er sabla godt! [8D]

Spiser da ikke godteri hver eneste uke engang !! mangler det alternativet....

aaaaaltfor ofte[&o]

Back
Topp