Godhjerta

~Kathrine~

Forumet er livet
Heisann snuppa!!!!

Kordan går det med den tøtta da? Ser det bare er tre dager til testing...kordan er følelsen for det da?
Tanta mi kom igjen, selv om jeg endelig hadde funne EL min å alle fine greier [:@][:@][:@]

Klem fra Kathrine

Tittei igjen!
Uff ja jeg vet hvordan det er å kjenne etter på symptomene, man kan jo rett å slett bli små rar av mindre...sukk!!!
Har ikke tall på hvo mange måneder jeg har følt meg gravid..slitsomt! Tappen, Tempen, Kvalme, Ømme bryster, Utflod, Humøret...
Ja har sikkert glemt mange sympromer...men i alle fall det er mange av dem!

Det som overrasket meg sist mnd, når jeg endelig fant ut av min egen EL var at jeg ikke hadde så mange sympromer på det hele. Kjente litt "stikking" i puppene dagen etter positiv EL test. Men det stemmer vell, siden en positiv EL test bare viser NÅR EL er på vei (innen 36 timer). Jeg trudde hele tiden at den viste akkurat når EL var der. Så der tok jeg åsså feil gitt....

Nei det skal sannelig ikke være lette detta her...grubble meg snart i hjel...vil jo sååååååååååååååååååå indelig!!!!
Men har god tid, å det hjelper å være her å snakke med gode personer som DEG!!!!

Mange gode Klemmer fra Kathrine

å så spennende godhjerta.jeg håper du er gravid nå,høres jo sånn ut.

Jeg signerer på den jeg! Håper virkelig du er gravid Godhjerta!!

Skjønner godt at du "leiter" etter de "rette" symptomene, å de symptomene er jaggu meg ikke lett å bli klok på. Jeg er ingen ekspert på symptomer i det hele tatt, det er bra sikkert! Men du som kjenner kroppen & sylklusen din såpass godt merker nåkk at noe "uvant" er på gang...å det høres mer & mer ut som at det er en leieboer der inne [;)] Å det håper jeg virkelig vennen!

Skal du teste deg på ONSDAG???

Kathrine

Jeg har planlagt at du skal være gravid denne måneden..
Kansje jeg skal slenge meg på en litt tidlig gratulasjon?

Gratulerer! håper jeg ikke tar feil[;)]

Back
Topp