Godhjerta gaven!!! med bilder

Søster Jordbæret

Forumet er livet
Hei alle dere som var med på gave til Godhjerta!!

Som jeg lovte tok jeg bilder av gaven!! Tok bilde av blomster dekorasjonen, og av kortet jeg skrev pluss gavekortet fra Nikita!!

Klem Jordbæret

et til..

.

.

Kjempe bra![:D]

Det var veldig fint jordbæret!!!

Fint det var. Flink du.

ORIGINAL: Junibaby

Kjempefint [:)] Takk for at du ordet opp for alle oss andre! [:)]

signerer

ORIGINAL: Klovnine

Kan jeg være så frekk å spørre hvorfor hun har fått gave?

Hun fikk gave fordi hun ble innlagt med svangerskapsforgiftning, holdt på å dø av det også måtte hun ta keisersnitt da hun var i uke 27 eller noe...Pluss at de gifta seg der! Så ville vi bare markere at vi tenkte på henne!!

Åååh.. NYDELIG!!
Klovnine: Hun fikk gave fordi hun ble lagt inn på sykehuset med alvorlig SF dagen før hun skulle gifte seg.. Livet til babyen hennes som bare var i uke 26 hang i en tynn tråd å måtte bli tatt med KS.. De giftet seg på sykehuset og fikk bryllups og lykke til gave fra oss..

ORIGINAL: Junibaby

Kjempefint [:)] Takk for at du ordet opp for alle oss andre! [:)]

sign....[:)]

ORIGINAL: Klovnine

ORIGINAL: lindaen

Åååh.. NYDELIG!!
Klovnine: Hun fikk gave fordi hun ble lagt inn på sykehuset med alvorlig SF dagen før hun skulle gifte seg.. Livet til babyen hennes som bare var i uke 26 hang i en tynn tråd å måtte bli tatt med KS.. De giftet seg på sykehuset og fikk bryllups og lykke til gave fra oss..

Det var jo søtt da. Hvordan går det med babyen nå?

Knut-Olav (baby'n) går det bra med! Han er sterk! Og Godhjerta er friskmeldt! Men de må være på sykehuset en god stund til! [:)]

ORIGINAL: toveli6

ORIGINAL: Jordbæret

.

Hehe, jeg så navnet mitt[:D][:D][:D][:D]
Så knallbra det ble, du har vært kjempeflink[:D]

signerer denne[:D]

må bare si det....blir rørt når jeg leser gjennom denne tråden her....så flinke dere er!!![;)]

Back
Topp