Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fra han var ti, ja..Vi har prøvd flere av de. Det er veldig enkelt og smaker veldig godt. Bare pass på at du har termometer og rett type sukker/søtningsmiddel
Men nå er min kar stor da, og vi har laget dette hvert år siden han var 10 år, både godteri og såpe. Vet ikke om jeg ville gjort det med mindre barn, da det er veldig varm masse, som må jobbes fort med, g det kan være fare for at barnet kan brenne seg.
Ja, som sagt, massen er ganske så varm og må jobbes fort med. Men det er gøy da, når de blir store nok Det finnes ulike alternativer der massen ikke blir fult så varm, men varmt er det jo uansett. Ville kanskje heller laget konfekt eller noe sammen med 6 åringen ja, eller såpe eller no såntFra han var ti, ja..
Min eldste er seks. gjøre det alene de første årene da...
Det går helt fint før de er 10 altså, om man passer på. Min nevø gjorde det fra han var 7 år og det gikk helt supert.Fra han var ti, ja..
Min eldste er seks. gjøre det alene de første årene da...
Ja, som sagt, massen er ganske så varm og må jobbes fort med. Men det er gøy da, når de blir store nok Det finnes ulike alternativer der massen ikke blir fult så varm, men varmt er det jo uansett. Ville kanskje heller laget konfekt eller noe sammen med 6 åringen ja, eller såpe eller no sånt