gode vintersko til 2 åring

StudentMommy

Elsker forumet
noen som vil anbefale gode vintersko til 2 åringer til de kaldeste dagene. han går i barnehagen.
har tenkt på Stonz, men vet ikke om de er gode og varme nok.

Viking eller ecco :) Ta han med på butikken og se hvilken som sitter best på foten :)

stonz er vel best for unger som ikke kan gå.

Her er vi kjempe fornøyd med Viking, hadde de i fjor, og skal også ha Viking i år. :) Passer virkelig godt på foten til vår sønn, men dere må prøve skoen på foten til gutten. Unger er forskjellige :)

Ecco er også mange fornøyd med. Gode sko er viktig, og de må ikke være for store, men det bør være plass til en ullvangsokk eller lignende. :)

Hadde ikke satset på stonz til en 2 åring nei. De passer best for barn som ikke kan gå, eller som lærer seg å gå.
Ville gått for viking eller ecco. De har jeg god erfaring med.
Hadde skofus til tullemor i fjor, de var også gode :)

takk for tipsene. eg og tenker at Stonz e vanskelige å løpe med og gutten her er så aktiv.

viking.

Viking! Ingen over og ingen ved siden. Ja, de er dyre men når det gjelder små barneføtter får man heller spare inn på andre ting.

da blir d Viking her og godt å høre at alle e fornøyd med den.

Spørs hva form det er på foten til ungen din. Blir feil å si enten "VIKING" eller "ECCO".. Fordi begge er veldig gode sko der det er marginell forskjell på kvalitet. Der forskjellen ligger derimot er i passformen. Viking sine sko passer til barn med brei fot og stor vrist. Ecco derimot passer bedre til de som har en slankere fot. Så ikke gå inn i butikk forhåndsbestemt. Pass på å prøve hvilken form som er best for ditt barns fot.

Gutten min som snart er to brukte SuperFit vintersko i fjor vinter - og vi var superfornøyde; lett og fin sko, alltid varm og aldri våt. Kommer til å kjøpe samme sko til høsten igjen:-)

goretex geox har vi hatt i alle år her, aldri vært kald på bena ellers har sorel flotte vintersko som skal tåle 40-. vi pleier å h et par av hvert

Labambie skrev:
Viking! Ingen over og ingen ved siden. Ja, de er dyre men når det gjelder små barneføtter får man heller spare inn på andre ting.

Helt enig!!

Jeg er veldig fornøyd med Kavat sko. Hadde Kavat Defender i fjor, blir nok det i år også..

Totenspiren skrev:
Jeg er veldig fornøyd med Kavat sko. Hadde Kavat Defender i fjor, blir nok det i år også..

Jeg er også kjempefornøyd med dem, så vi skal ha kavat denne vinteren også. Ellers er det viktig å prøve skoene på barnet, da finner man ut hvilken som sitter best på foten. 

Bor i Nord-Norge og her er det kaldt. Vi har brukt Sorell i alle år. Fantastiske sko som tåler både fukt og kulde.  Kan ta ut innerskoen for å tørke fortere. Anbefales på det sterkeste.

signelin skrev:
Gutten min som snart er to brukte SuperFit vintersko i fjor vinter - og vi var superfornøyde; lett og fin sko, alltid varm og aldri våt. Kommer til å kjøpe samme sko til høsten igjen:-)

Sign bare at min gutt er 2,5 år nå. Syns superfit har kjempe gode sko.

Kavat Defender

stonz er IKKE sko for barn som kan gå. de har ikke god såle under som isolerer sånn som vanlige sko.

Vi har brukt Viking og vært utrolig fornøyd med de.

Back
Topp