Gode venninner

Hønemor <3

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Hva er en god venninne for deg?

Har du funnet gode venninner i voksen alder? Eller er det sånn at man bare beholder de man har funnet i løpet av barndommen?

En god venninne er en sånn jeg kan dele alt med, og som føler det samme med meg. Ei som jeg kan ikke prate med på lenge - men likevel vet at vi kan fortsette på samme vis når vi treffes igjen.

De eneste gode venninnene jeg har, har jeg fra vgs og høgskole. :)

Jeg tenker gode venninner er noen man lett kan omgås. Som man kan snakke om alt uten å være bekymret om hva de tenker. Og tenker og gode venner kan man ha en pause fra og så være like gode venner når man først snakker igjen.
Føler jeg har mistet en del venner etter jeg fikk barn :(

God venn er en som hjelper og jeg hjelper igjen og som du vett alltid er der. En av de fant jeg etter VGs og de kommer inni mellom... Men langt i mellom

En god venninne for meg er en jeg kan dele alt med, som føler hun kan dele alt med meg også. Som jeg kan snakke med hver dag, men som jeg også kan gå uten å snakke med en stund uten at det blir kleint når vi snakkes igjen.

Jeg har to bestevenninner :) Ei har jeg kjent i snart 10 år og ei har jeg kjent i 1.5 år :)

En god venninne er en som er der for deg uansett, men som også kan sette deg på plass når det trengs.

Jeg har en fryktelig god venninne, og henne møtte jeg i voksen alder

Ei god venninne er ei som forstår at livet er travelt, og som man snakker like godt med om lan ikke treffes på en mnd eller fire.
De er ikke dømmende, men empatiske, ærlige og til å stole på.

Ja det har jeg. Hun har vært der i gode og onde dager fra jeg var 6 år ganmel.

Men har nok fått en kompis da de siste to årene og deler nesten alt med han.

En god venninne er ærlig, tør å si i fra når det er noe, vil ditt beste, til og stole på 100%, kan le sammen og gråte sammen...

De fleste venninnene mine har jeg fra vi gikk på ungdom skolen sammen, men faktisk de to nermeste venninnene mine nå ble jeg kjent med som voksen :)

Eg har gode venninner både fra voksenlivet og fra barndommen. Syns det er godt at nokon kjenner meg og familien, og alt fra fortid, mens nokon kjenner den voksne meg, uten å veta alt som ligg bak:)

En god venninne for meg er : en jeg kan dele alt med, prate med hver dag, Går det litt tid mellom hver gang vi snakker sammen så er det ingen sure miner eller kleinhet, som kan sette meg på plass hvis jeg skulle skli ut.

Jeg de fleste av mine venninner har jeg fått i voksen alder, har en veldig god venninne fra barndommen, har to bestevenninner, hun ene ble jeg kjent med på vgs, mens hun andre ble jeg kjent med for 3 år siden.

En god venninne kan jeg stole på, kan jeg dele alt mulig med, og har jeg mye til felles med. Vi kan gå i lange tiden uten å snakke sammen, eller å ha tid til å treffes, men det merkes ikke når vi møtes igjen. En god venninne setter pris på meg med de skavankene og irriterende uvanene jeg måtte ha, og respekterer meg for den jeg er. En god venninne er ærlig med meg når det gjelder noe negativt også, og går ikke rundt grøten! En god venninne vet at jeg alltid stiller opp for henne også, og tviler ikke på vennskapet til tross for uenighet eller lang tid fra hverandre.

De fleste venninnene mine har jeg fra ungdomstiden min, stort sett fra vgs. Men har også fått to veldig gode venninner i voksen alder, de er blant mine aller nærmeste. Håper det finnes mulighet for at jeg kan finne flere, siden nesten alle er langt unna :p Hadde vært fint med noen nærmere også, så jeg kunne hatt noen å finne på ting med oftere :p

Har 2 bestevenninner som jeg har funnet de seneste årene. De er personer jeg kan ringe midt på natten, og som jeg vet stiller opp uavhengig av hva det er. Og selvfølgelig går det andre veien også

En god vennine er en jeg kan være meg selv rundt. Prate om. Alt og alle men like vel ha det morro og oppleve ting i sammen. Men også en som jeg ikke trenger å snakke med vær dag.

Enn som hører deg ut men klarer å si i fra når man kanskje går litt over streken. Men ennå kanskje forstår frustrasjonen :p

Jeg har ærlig aldri hatt en venninne som jeg er nær. Men har en bestekompis som er nogenlunde der. Ham ble jeg kjent med da jeg var 16

Fant meg ei på vgs, vi ble gode venner da, har også funnet meg ei nå for ikke lenge siden. Det som er viktig for meg er å ha noen å prate med, fortelle hverdagsting til. Og en samtale som aldri starter med Hei eller slutter med Hade. Her går samtalene alltid, selv om det kan Være uker mellom hver gang vi prater, så er det lite formelt. Har ei veninne jeg prater med hver dag på meldinger, for det faller naturlig å fortelle ting å prate med henne :) men aldri noe hast med når man svarer ogsånt, man svarer når man har tid :)

Ei jeg kan dele alt med og ei som ikke forsvinner selv pm man har lite kontakt en periode.
Har heldigvis flere av de

Har ingen venner fra barne-og ungdomsskolen.. Alle mine venner er fra 2.året på VGs og utover.. Jeg er 25 nå og har fortsatt en del venner fra mitt siste skoleår.

En god venn er ett menneske som gir meg positive opplevelser, samtaler og følelser.. Noen som rett og slett gir meg mer energi når jeg drar derfra, som får meg til å føle meg bra :D

En god venninne er en som er der når det trengs (og ikke trengs), som kjenner meg, er ærlig og godtar meg som jeg er.

De fleste av venninnene mine har jeg hatt siden barne- og ungdomsskolealder, men har også fått noen gode venninner i voksen alder. Én av dem traff jeg under studier, én gjennom jobb og to av dem er konene til venner av meg :)

Back
Topp