Gode ull ''strømpebukser'' ''tights'' ''bukse''? ?

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
hvor får jeg kjøpt det ? ser mange går med det og jeg syntes det ser så deilig ut..
og trenger virkelig noe godt og behagelig å gå med nå som det blir kaldt og jeg er gravid :-P har bare 2 bukser hvor en er dongri bukse og en trenings tights.. og jeg har leita rundt men finer ingensted :)

hvor får jeg kjøpt det ? ser mange går med det og jeg syntes det ser så deilig ut..
og trenger virkelig noe godt og behagelig å gå med nå som det blir kaldt og jeg er gravid :p har bare 2 bukser hvor en er dongri bukse og en trenings tights.. og jeg har leita rundt men finer ingensted :)
Jeg ønsker meg veldig ullbukse i ribbestrikk fra Nøstebarn! Den er så god (har prøvd ei venninne sin!)!
Kan brukes inne som kosebukse, ute enten under yttertøy ved lek med barna eller utenpå strømpebukse til og fra jobb eller på tur!

Stormberg har noen turbukser til gravide, mulig de har noe undertøy også:)

• Liker
Reactions: EJ
Janus har deilige joggebukser i ull :)

Jeg kjøpte den på Coop Obs, tror Sparkjøp også selger de.

H&M har jo strømpebukse for gravide da, kanskje du kan bruke de under bukse?

Jeg ønsker meg veldig ullbukse i ribbestrikk fra Nøstebarn! Den er så god (har prøvd ei venninne sin!)!
Kan brukes inne som kosebukse, ute enten under yttertøy ved lek med barna eller utenpå strømpebukse til og fra jobb eller på tur!
Denne ønsker jeg meg til jul i år :)

Back
Topp