gode tykke ullgensere

stoltmortil4

Gift med forumet
hvor kan jeg få tak i det til mine eldste jenter?
har sett på nøstebarn,men har faktisk ikke råd til å betale over 500kr for en genser.....
har jo fire unger så det blir fort mange tusenlapper hvis jeg skal kjøpe det der,og det har jeg rett ogslett ikke råd til!
allt ips tar imot med takk
ps.kan jo legge til at jeg ikke har noen som kan strikke for meg,og kan desverre ikke strikke sjøl heller...

coop obs selger janus-klær. ikke billig billig, men ikke avskrekkende dyrt heller [:)]

evnt hadd jeg sjekket fretex hvis det knep veldig økonomisk, mulig de har noen gode gensere inne [:)]

ORIGINAL: Ellen.

coop obs selger janus-klær. ikke billig billig, men ikke avskrekkende dyrt heller [:)]

evnt hadd jeg sjekket fretex hvis det knep veldig økonomisk, mulig de har noen gode gensere inne [:)]

er det sånn tykke ullgensere eller mer sånn ullundertøy?
for det er de gode tykke genserne jeg ser etter.
fretex har vi ikke her uansett,men det er ikke så gale økonomisk altså.bare jeg som synes over 500kr pr genser er idet meste laget[:)]

fretex og markeder er helt ypperlig! fått flotte fanagensere o.l. til femtilappen, nesten ikke brukt og i god, tykk ull:) renser dem eller vasker mange ganger på ullprogram:) ellers elsker vi nøstebarn da, men det er dyyyrt ja!

ORIGINAL: stoltmortil4

ORIGINAL: Ellen.

er det sånn tykke ullgensere eller mer sånn ullundertøy?
for det er de gode tykke genserne jeg ser etter.
fretex har vi ikke her uansett,men det er ikke så gale økonomisk altså.bare jeg som synes over 500kr pr genser er idet meste laget[:)]

de har litt tykkere ull også ja, men ikke like tykke som islendere (genseren altså [;)])
og ja, 500,- pr genser er stivt, det synes jeg også!!

ORIGINAL: Mamman til my!

er det ikke noen du kan arve klær etter? Sånne hjemmestrikkede gensre syns jeg er best [:)]

Det finnes mye bra i tjukk fleece også å få kjøpt, men vet ikke prisen på det da.

desverre så er det ikke det[&o] og ja det er akkurat sånne type gensere jeg er på jakt etter også[:)]

Back
Topp