Gode treningstips!

Snuppe

Elsker forumet
Jeg har ikke trent siden jeg ble gravid, på grunn av kvalmen. Men når den slipper taket, har jeg planer om å komme i gang med lett trening igjen. Trener dere?

Her er i allefall gode tips til hvordan gravide kan trene, og hvilke øvelser gravide bør unngå: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=10003675

Takk for fin link!! JEg har planer om å trene for nekter å ende som sist å bli en hvalross- ( selv om jeg er på god vei allerede). Må nok gi meg selv et realt spark bak...

Jeg prøver å trene så ofte jeg kan. Så også den artikkelen, så den er lagret som bokmerke hos meg [:)] for tiden har jeg dilla på Zumba, så blir noen timer med det i uken. 

Ah kan man trene det og ja.. det har jeg ikke tenkt på... det skal jeg ta opp igjen [:D] Litt usikker på all vrikkinga og bekkenet men [:D][:D]

veldig bra link! Jeg trener veldig ofte til vanlig men var så kvalmen di første ukene så da ble det helt stopp, men har begynt litt igjen nå. var på step her en dag å fant ut at det er VELDIG viktig med BH som gir god støtte!har så ømme pupper så jeg måtte ta det litt rolig. Men har tenkt å begynne å spinne litt igjen[:D]

Jeg er også satt litt tilbake av kvalme nå for tiden, men snart blir det fjellturer igjen. Liker meg aller best utendørs, så det blir mest det i sommerhalvåret. Til vinteren får jeg ta fram zumba-video og gjøre styrkeøvelser i tillegg til vanlige turer med hunden tenker jeg.

Har ikke orket å trene så mye som tidligere pga kvalmen, holdt meg til to ganger i uken med 30min kondisjon og styrke etterpå....Kvalmen har blitt mer borte nå, men trener fortsatt ikke like mye som før...Trente 5-6 ganger i uken, mye hard trening. blir vel en stund til man kan ta opp igjen det[:)]

Takk for tips. Skal i gang med trening igjen i dag faktisk. Spinning tenkte jeg. Har vært flink til å trene ellers, men ikke etter jeg ble gravid. Først fikk jeg en kraftig forkjølelse og så ble jeg trøtt og kvalm. Nå er endelig formen bra igjen!

Jeg trente masse helsestudio for intil kort tid siden. Nå sykler jeg til og fra jobb hver dag, og synes egentlig det er nok framtil det blir for kaldt å sykle- da fortsetter jeg på helsestudio. (kondisjon og styrke)

Back
Topp