Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg trenger sårt en ny telefon, den har klikket helt nå, får mld to dager etter de ble sendt osv..men hva er det som er bra? og søtt, vil ikke ha sånn diger kloss[:)]
Jeg anbefaler virkelig Sony Ericsson K810i, for den har "alt". Bra kamera, musikk kan du spille og kjapp er den. Størrelsen er det ikke noe å si på, den er perfekt for meg hvertfall[:)]
Har denne tlf vi også. Men ikke pink da.[8D] Kjøpte før fødselen slik at vi kunne ta bedre bilder med en gang knerten var født. Og vi er kjempe fornøyde! [:D]
veldig fornøyd med ericsson w710i. Det er en trenings klapp telefon og walkmantelefon. Kan legge inn trening, det er skritt teller på den, masse fint. Kosta meg 1 kr med superminutt abn.
jeg veit faktisk ikke hvilken mob jeg har Men den er rosa! og det er en nokia Fornøyd med den og gitt. sambo har nokia navigator! det veit jeg for den kjøpte jeg til han i bursdaggave[:D], å den ble han strålende fornøyd med!han har hvertfall skrytt masse av den. jeg er nok ikke rette person å spørre når det gjelder mobiltelefoner...hehe