Gode tips?

Drømmebaby88

Flørter med forumet
Hei.

Sitter her på sprøytedag 11, dvs akkurat nå ligger jeg. For å sitte er så utrolig ubehagelig akkurat nå. Satt i bilkø på vei hjem fra jobb, og føler meg helt utmattet og sprengt i magen. Fortsatt noen dager igjen til uttak. Så til deg som er erfaren. Hva kan en gjøre for å lette på ubehaget de siste dagene?

Var på kontroll senest i dag, men ble ikke sagt noe om overstimulering, så alt er nok som det skal.. Bare ubehagelig, men skal kanskje være litt sånn mot slutten?

Forrige forsøk ble avbrutt før uttak, og har derfor ikke komt så langt i prosessen før.

Var sykt opplåst selv denne runden, men har ikke noe bedre tips enn å ha på behagelige klær (jeg kjøpte en ny bukse :angelic: ) og «pamper yourself» som det heter: gjør mest mulig av det du liker og slapper av med, vær ekstra snill med deg selv❤️

Prøv å ta det med så mye ro som mulig, ikke gjøre fysiske anstrengelser og hvile mye. Jeg hadde også mye ubehag de siste dagene før egguttak og et par dager etter. Så mye at jeg nesten ikke kunne gå. (Jeg var ikke overstimulert).
Håper du føler deg bedre snart!

Må bare si lykke til og ta vare på deg selv ❤️ Hadde selv uttak i dag, de siste dagene ble det å slappe av mye i gode myke bukser som ikke strammet for blir stinn og rar. Formen gikk opp og ned, men så lenge de følger deg opp så det ikke er overstimulering så var det som hjalp for meg hvertfall å sove mye, behagelige klær, rolige gåturer og prøv å finne noe å få tiden til å gå med. Her ble det serie og feriedager fra jobb siste dagene for følte meg så oppblåst og utilpass på slutten.

Back
Topp