Gode tips til «smekkejakke» til 2åring? I forbindelse med matsøl

OAB92

Betatt av forumet
Hei! Jeg finner jo mange smekker med armer når jeg googler, men føler alle ser ut som de er tiltenkt litt mindre barn? Står som oftest one size eller så er ikke størrelsen nevnt i det hele tatt! Er litt kjedelig med bomkjøp viss jeg skulle tørre bestille, så er det noen som har noen gode tips om smekkejakker til hovedsaklig spising, men gjerne også maling? Jenta mi er litt over 2år :)
 
Hei! Jeg finner jo mange smekker med armer når jeg googler, men føler alle ser ut som de er tiltenkt litt mindre barn? Står som oftest one size eller så er ikke størrelsen nevnt i det hele tatt! Er litt kjedelig med bomkjøp viss jeg skulle tørre bestille, så er det noen som har noen gode tips om smekkejakker til hovedsaklig spising, men gjerne også maling? Jenta mi er litt over 2år :)

IKEA har maleforkle med ermer, det vil passe en 2åring. Mange av one size er passelig til ettåringene.

Hvis det er til spising, pleier vi heller her å dra opp ermene så mye som det går, og bruke frottésmekker. Må sjelden skifte etter måltidene.
Men hvis det er til maling er det såklart greit med noe heldekkende, og ikea sitt fungerer supert.
 
Vi bruker også ikea sitt på 3åringen, passer bra til litt større barn.
 
Veldig fornøyd med Kid sine, de har strl 1-2 år og 2-3 år:)
 
Vi har ikea sine. De har måle "frakker" til større barn også. Vi har iallefall en type til hun på 2,5 og en annen type til hun på 4,5 og begge har en del å gå på i dem :)
 
Vi har nettopp kjøpt babybjørn smekke til jenta på 2 år her, passer en stund fremover
 
Back
Topp