Gode tips mottas med takk!

litjpia.tm

Elsker forumet
Vi skal i barnedåp i begynnelsen av september, og jeg skal være fadder. Er det noen som har et supert forslag til gave? Har veldig lyst til å gi noe som ikke er supertradisjonelt.... Hvor mye er det vanlig å legge i til gaven når man er fadder?

Har seriøst ikke peiling jeg! Har ikke vært i barnedåp siden jeg var lita jente...! [&:]

Håper noen kan hjelpe meg litt! Blir kjempeglad for tips!! [:)]

Jeg synes dåpsgaver er det vanskeligste å være kreativ på.. Blir liksom det samme hver gang, noe fra gullsmeden. Da jenta mi ble døpt fikk hun sølvhjerte av den ene fadderen og gravert sølvkopp av den andre. Særs tradisjonelt[:D] Men jeg har hørt om en del som har gitt bok i "den store hvite" serien fra Aschehoug i dåp. Det synes jeg er en knallfin dåpsgave, men personlig hilsen fra fadderen inni boka selvfølgelig[:)]

Det høres ut som en bra ide det!! [:)] Takkitakk!!

Må forhøre meg litt med de andre fadderne og, tenkte jeg... litt kjedelig om vi kommer med like gaver liksom.

da jeg var fadder strikket jeg baby-lappeteppe, jeg syns det ble veldig søtt selv hvertfall, og tror det ble godt mottatt! ;) Men har dårlig med oppfinnsonhet så finnes endel tips hvis man googler dåpsgave el gavetips..[;)]

Takkitakk for masse gode tips!!! [:)]

Synes det var kjempemoro med noe som har dåpsbarnets navn på! [:)] Blir straks mer personlig! (særlig ettersom jeg har fått tildelt ti tommeltotter når det gjelder å gjøre noe praktisk med hendene mine, som å strikke og sy osv.... [&:])

Gleder meg til å spekulere litt på hva vi skal få i nå! [:)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Servise fra f.eks babydesign.no Der får du med at det er dåpsgave og barnets navn.
Vi har dette og syns det er så koselig [:)]

Synes det er så koselig å få sånne gaver med et personlig preg.
Enten om dt er pledd, kopper, smykker osv.
de beste gavene er jo de man lager selv, hvis du f,eks kan strikke eller sy.. [:D][:D]
Ellers så kan du lage hjemmelaget gavekort.
m.feks en trille tur, en bade tur, en kino dag når de blir større.
sånne ting i.
Og fotobøker , album..[:D][:D]

Back
Topp