Gode tips mot menssmerter?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Har etter siste svangerskapet nå og sterilisering så syke menssmerter så jeg har lyst å legge meg ned og dø[:(] Jeg blir rett og slett kvalm..de kommer i bølger som rier jo[&o][:'(]

Kan noen komme og avlive meg hadde jeg satt pris på det akkurat nå[X(]

Naproxen!
De har små brett på apoteket, men gå heller til legen og be om resept på det store glasset. De er sterkere, og varer (naturlig nok) lengre.

tabeletter fra apoteket mot menssmerter hjelper godt her! husker ikke hva de heter men veldig vanlige.

Jeg tar vanlig ibux. Jeg må begynne å ta de med en gang jeg får anntydning til menssmerter ellers hjelper de ikke.
Og som en sa over så lindrer et varmt bad eller dusj masse!!!!!

Føler med deg altså[&o]

ORIGINAL: Testomania

Jeg tar Naproxen og en ibux 400 mg. Fikk lov av legen. Jeg svimer av i hytt og pine når jeg har mensen, har steeerke smerter! Og når det står på som verst (morningen hos meg) så dusjer jeg i varmt varmt vann, det lindrer masse!!

Huff, nå fikk jeg vondt av deg, god bedring!

Ja det var værst nå på morran..var redd jeg skulle både spy og besvime[&o] så ille menssmerter har jeg vel aldri hatt før..er som det blir værre for hver gang[:(]

Skal til legen den 21 så skal høre med han[:)]

Kan ikke ta for mye og sterke tabletter for jeg får vondt i magen av det også[>:] har dårlig lukkemuskel og sår i spiserøret og konstant halsbrann og reagerer da på sterke tabletter[:'(]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Jeg tar vanlig ibux. Jeg må begynne å ta de med en gang jeg får anntydning til menssmerter ellers hjelper de ikke.
Og som en sa over så lindrer et varmt bad eller dusj masse!!!!!

Føler med deg altså[&o]

Hva er grunnen til at man skal ha så sterke smerter da? helt jævlig [:'(]

Sett deg i dusjen og spyl magen med varmtvann. Har jeg endt opp med i dag.
Trudde nesten jeg skulle føde ja [8D]

Back
Topp